Strona główna Aktualności Z miasta Ruszyły prace na ul. Warszawskiej

Ruszyły prace na ul. Warszawskiej

20
Zgodnie z planem rozpoczął się dziś demontaż starych torów tramwajowych na ul. Warszawskiej od ul. Kaplicznej do ul. Sikorskiego. 

W związku z remontem torowiska wprowadzono zmiany w organizacji ruchu.

– Obowiązuje zakaz skrętu w lewo z ul. Warszawskiej w ulice Kapliczną i Kresową. Na tych ulicach z kolei wprowadzony jest nakaz skrętu w prawo. Bez zmian funkcjonuje skrzyżowanie ul. Warszawskiej z ul. 3 Maja oraz z ul. Sikorskiego – informuje firma Progreg InfraCity, główny wykonawca prac.

Wprowadzono również zakaz zatrzymywania pojazdów na całym wspomnianym odcinku. Kierowcy nierespektujący go będą musieli liczyć się z odholowaniem auta.

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
20 komentarzy
najstarszy
najnowszy
Inline Feedbacks
View all comments

ciekawe ile miesięcy nygusy będą udawać że pracują , trzeba sprowadzić TVN 24 i Polsat niech zrobią reportaż o tym dziadostwie

e tam TVN i Polsat, od razu TVP info Trwam

Szkoda, wchodzimy dziewiętnasty wiek. już szybciej się koniem przejedzie przez Pabianice niż samochodem…

HA ha ha to prawda

Koń by się uśmiał 😁

tak wygląda walka ze smogiem po pabianicku… sukces murowany 🙂

Zakaz parkowania. Się kierowców przyzwyczai. Damy na środku wysepkę. ulicę się zwęzi, da poduszki berlińskie, a i zakaz parkowania pozostawi.

To kpina?
Pierwszy dzień prac i tylko stłukli asfalt na takim małym odcinku i nic więcej? Ten remont będzie trwał 3-5 lat!
Oddajcie to Chińczykom a po tygodniu będzie wszystko zrobione.

Śmieszny jest tekst ze wprowadzono zakaz zatrzymywania się na tym odcink, a kierowcy respektujący będą musieli liczyć się z odholowaniem pojazdu! Dziś 10.03.2021 stał samochód zaparkowany na przeciwko 3go maja przy krawężniku dobre 3/4h i nikt nie interweniował!
Takie puste słowa bo nasze służby wolą odpoczywać niż zając się czymś co do nich należy. Na zachodzie po 20 min by auto odholowali a w PL olewka, albo ustalanie właściciela. Kpina!

A zadzwoniłeś gdzieś, czy tylko patrzyłeś z okna ?

Po co miałem dzwonić skoro policja przejeżdżała kilkakrotnie i zero reakcji

Miałeś nadzieję, że wreszcie sąsiadowi dowalą a oni nic 😁😁😁

Zaczęli prace przy torach na terenie dawnego cmentarza na ulicy Warszawskiej obok Floriana.

A może wróćmy do czasów kiedy czyn społeczny w narodzie istniał , jak by tak wszyscy pabianiczanie przyszli ze swoimi młotkami z domu i ustawili się wzdłuż torowiska i każdy kuł to w jeden dzień byśmy wyrwali te tory .
A potem tory na ramię i idziemy na złom . W XIX wieku potrafili układać całe nowe trasy szybko i sprawnie a nie było profesjonalnych maszyn .
A jeszcze niech znają jakiegoś dinozaura pod jezdnia to prace wstrzymane na Amen

Wiem, że z perspektywy człowieka, który nie ma pojęcia o branży kolejowej wygląda to słabo.

Wyjaśnię. Dawniej linie kolejowe kładziono w miesiąc, dwa, trzy. W prosty sposób. Praca „niewolnicza” za życie, a przy tym bez geoprojektów. Kładziesz podkład, aby aby, na to szyna lekka, gwoździe. I już.

Dzisiaj warunki są inne. Instalacje rozbudowane. Do tego ta cała biurokracja….

Tak, trwa to długo, przyznam, ale nie można porównać dzisiejszych warunków do tego, co było sto lat temu.

Kiedyś to układali tory już gotowe na szczerym polu, ewentualnie jakieś prowizoryczne nasypy, wykopy. Układali kilometry dziennie. A to że pociąg jechał kilkanaście kilometrów na godzinę to już nie było ważne. Taki system się nazywał Wojskowa Kolejka Polowa. W czasie I Wony Światowej powstały tysiące kilometrów takich kolejek. W okresie międzywojennym albo je demontowano (linia z Ozorkowa do Strykowa), albo przekuwano na normalny tor (linia z Niesielska, przez Sierpc, do Torunia). Tak czy inaczej kolejka polowa długo nie służyła…

ok. można się z Panami zgodzć w 100% były inne czasy ale teraz jest sprzęt , co dziennie jadę rano i ten sam scenariusz jeden Pan z swojej koparce sobie spokojnie kuje a dla czego nie ma na przykład kliku takich koparek które by kuły i już by praca poszła szybko jak ktoś wygrywa przetarg to powinien być nadzorowany na bieżąco.

Do dzisiaj stosuje się gotowe przęsła patentowe na kolejach zakladowych. 🙂

Nie dziwię się, że projekt będzie zakończony później niż powinien skoro prace idą ślimaczym tempem.

Kiedy zaczną zrywać kostkę na ul. Zamkowej? Jaki jest zakładany harmonogram prac?