Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Łodzi pochwaliło się postępem prac przy wymianie torów tramwajowych w Ksawerowie.
Tutaj, na odcinku od Małego Skrętu do Jana Pawła II, prace rozpoczęły się 3 listopada i po 4 miesiącach widać wyraźne ich efekty. Pracownicy z Zakładu Torów i Sieci montują nowe szyny (MPK jest jednym z wykonawców projektu).
W związku z pracami od poniedziałku 8 marca 2021 nastąpi zmiana organizacji ruchu na ul. Łódzkiej w Ksawerowie. Zamknięte dla ruchu zostanie skrzyżowanie ul. Łódzkiej z ul. Jęczmienną, przy równoczesnym utrzymaniu możliwości wjazdów docelowych. Zmiana organizacji ruchu podyktowana jest planowanym przystąpieniem do robót torowo-drogowych w rejonie przedmiotowego skrzyżowania. Wykonawca szacuje, że wprowadzana tymczasowa organizacja ruchu obowiązywać będzie przez okres około 6 tygodni.
Modernizacja torowiska w Ksawerowie wpisuje się w projekt Łódzki Tramwaj Metropolitalny: etap Pabianice – Ksawerów o wartości ponad 175 mln złotych
Niestety, nie jest tajemnicą, że realizacja nie zostanie zakończona w pierwszym terminie, czyli 2 lata po podpisaniu umowy (koniec września 2021). Możliwe, że prace wydłużą się o kilka miesięcy, nawet do połowy 2022 roku.
Przypomnijmy, że od środy 10 marca rozpoczyna się demontaż torowiska na ul.
Warszawskiej w Pabianicach (od Kaplicznej do Sikorskiego). Będą zmiany w organizacji ruchu (SZCZEGÓŁY).
No i proszę bardzo. Inny gospodarz, inna robota. W Ksawerowie można normalnie, w Pabianicach operacja chaos. Czy jeszcze z czymś miejski pinokio wogóle sobie radzi?
Ty chyba człowieku tylko z netu czerpiesz wiadomości. Co Wójt Ksawerowa i co Prezydent Pabianic mają w tym momencie do realizacji wcześniej zaplanowanych prac ? Piłeś- nie pisz😉
W życiu większej bzdury nie czytałem. Ta sama firma robi w Pabianicach źle, a w Ksawerowie dobrze, bo jest inny gospodarz ? Płaci ci ktoś za te durne komentarze, czy po prostu jesteś przeciwnikiem politycznym ?
Ja tylko podpowiem, że spawanie zardzewiałych szyn bez oczyszczenia to raczej nie jest właściwa technologia. Spoiny będą miały wady, a potem będzie zdziwko, że coś się psuje po okresie gwarancji (gwarancję wytrzyma, a po kilku latach będą problemy). Kiedy w tym kraju nauczymy się, żeby robić swoją pracę solidnie?
Proponuję sprawdzić w pierwszej kolejności z jakiej stali są szyny a później poczytać technologię metali.
Spawanie termitowe można zobaczyć w internecie jak powinno być wykonane.
Dariusz no już takim high-techem nie leciałem, byłbym w szoku jakby tak robili 🙂 Ale elektroda również jest poprawna, pod warunkiem, że jest to robione zgodnie ze sztuką – jest na to cała metodyka.
Parę lat w tym pracuje i wiem, że spawanie KAZDEGO metalu zaczyna się od czyszczenia, a już w szczególności jak jest zardzewiały. I gatunek stali nie ma tu nic do rzeczy
Czas na personalne zmiany na stołkach w ratuszu. Nie stać miasta i mieszkańców tz. podatników utrzymujących kogoś kto nie panuje nad realiami potrzeb miasta i zalicza same wpady.
Wszyscy psioczą a po wyborach i tak stała ekipa na stołkach, smutne.
Nie jest dobrze. Na każdym ujęciu tylko jeden pracownik przy robocie. Bedzie się ciągneła ta robota
175 mln zl na „inwestycje”
A nie mają na kupno lub wypożyczenie automatu
do spawania i szlifowania szyn
Zlikwidować fikcyjne przetargi, fikcyjne ceny i fikcyjne terminy.