Strona główna Aktualności Komunikacja Tędy nie przejedziemy. Wykonawca zamknie kolejny odcinek

Tędy nie przejedziemy. Wykonawca zamknie kolejny odcinek

36
Wykonawca przebudowy linii tramwajowej rozpocznie wkrótce prace na jej kolejnym odcinku. Znów musimy liczyć się ze zmianami w organizacji ruchu.

Od następnego poniedziałku, 4 października, zostaną z niego wyłączone ul. Zamkowa i ul. Stary Rynek – na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. Sobieskiego. Nieprzejezdne będą również skrzyżowania z ulicami Stary Rynek i Gdańską.

– Ponadto nastąpi zamknięcie ruchu na ul. Warszawskiej od ul. Kaplicznej do ul. Konstantynowskiej – informuje Małgorzata Wilczek, kierownik działu przygotowania i realizacji inwestycji w Progreg InfraCity.

W miejscach prowadzenia robót będą możliwe tylko docelowe wjazdy do posesji.

Tym samym nastąpi rozpoczęcie kolejnych prac związanych z przebudową układu torowo – drogowego. Pierwszy etap to rozbiórka starej nawierzchni torowiska i jezdni. W dalszej kolejności robotnicy przebudują istniejące uzbrojenie podziemne, oświetlenie oraz ruszą z budową warstw konstrukcyjnych torowiska i jezdni.

– Zakres robót obejmuje również rozbiórkę istniejącego mostu na rzece Dobrzynce oraz budowę nowego przepustu w tej lokalizacji – wyjaśnia Małgorzata Wilczek.

Zamknięcie kolejnych odcinków spowoduje, że inaczej niż teraz będą kursowały autobusy. Zmienionymi trasami pojadą: 4 i 6 (Konstantynowską, Partyzancką i św. Jana), D (Partyzancką i Piłsudskiego), T (Partyzancką i św. Jana) oraz Z41 (Nawrockiego, Roweckiego, Kilińskiego). Zmiany dotyczą też rozkładów linii 2, 7, 263 i 265. Szczegóły dotyczące funkcjonowania komunikacji miejskiej można znaleźć TUTAJ.

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
36 komentarzy
najstarszy
najnowszy
Inline Feedbacks
View all comments

Na już zamkniętych odcinkach nic się nie dzieje. Zamykane są kolejne. Prace pewnie zaczną się zimą. Może wreszcie nalezy coś zakończyć, a potem zamykać. Ktoś kto to planuje nie ma o niczym pojęcia i nad niczym nie panuje.

Załóż firmę, wygraj przetarg i zobaczymy jak to Ty byś sobie z tym poradził.
Każdy by chciał mieć wyremontowane, ale remontów i utrudnień to najlepiej jakby nie było.

Jak się nie ma mocy przerobowych to się nie rozgrzebuje roboty o takiej skali.

Dokładnie zgadzam się z twoją opinią . Ten co to planuje to jakiś idiota

Kiedy ten „wykonawca” wreszcie ukończy jakiś odcinek?

Jak to możliwe, że jest zamykany nowy odcinek a poprzedni jeszcze nie został oddany??!! Kto się godzi na takie warunki!!?? Już teraz to miasto jest kompletnie nieprzejezdne. Od października najlepiej będzie latać balonem nad miastem bo widać, że tu ktoś nas robi w balona.

Jak byś nie wiedział, to remont ten jest dość poważny, a nie kosmetyka. Proces betonowania, asfaltowania, oraz kladzenia płyt prefabrykowanych nie pozwala, na kończenie robót odcinkami.

To nie jest chodnik, który można kłaść jak się chce, tylko trasa tramwajowo-autobusowa ,o parametrach jakiej w Pabianicach jeszcze nie było.

To się kurde znawca odezwał. Chyba nie betonują na jeden raz całej Zamkowej? A płyty prefabrykowane (jeżeli wiesz co to jest) właśnie umożliwiają pracę etapową.

Za zamykanie ulic odpowiada Naczelnik Infrastruktury. Albo ten młody człowiek postradał zmysły albo robi sabotaż!!! To jest chore!!! Ten człowiek nadaje się do natychmiastowego zwolnienia!!! Sparaliżował swoimi decyzjami całe miasto, rozłożył na łopatki komunikacje miejską i dalej w to brnie!!! Całkowity brak myślenia. A niedługo 1 listopada. To dopiero będzie cyrk!!! Może tak zgodnie z obecną logiką 31 października Pan Naczelnik postanowi zamknąć skrzyżowanie przy SDH? Brak słów, żeby nazwać to co ten człowiek nam funduje.

Widzę, że towarzystwo wzajemnej adoracji nie może się pogodzić, że coś się w tym naszym miescie remontuje.
Zawsze w takich sytuacjach sa utrudnienia, a jak ktoś ma z tym problem , to może pojsc na nogach i nie musi korzystać z tej niby rozłożonej na łopatki komunikacji miejskiej.

To, że jest remont bardzo mnie cieszy. Wkurza mnie tylko fakt, że nie ma zamykanego żadnego etapu (a taka była mowa podczas podpisywania umowy)! Pan Naczelnik pozwala wykonawcy robić co mu się podoba, a nie egzekwuje niczego! Zamiast walnąć ręką w stół i powiedzieć, otworzycie 3-4 skrzyżowania i dopiero pozwolę na zamknięcie kolejnych 3-4 skrzyżowań, to się cacka z nimi i robi paraliż miasta. A porady o chodzeniu na nogach kolego zachowaj dla siebie! Nie po to płacę co miesiąc za migawkę, żeby czekać na 1 którą codziennie jeżdżę od Warszawskiej do PKP po 20-30 minut. Jeśli ktoś się nie… Czytaj więcej »

A tym czasem za miesiac 1 listopada i mamy komplet 🙂

jak się nic nie dzieje chłopaki kopią piasek usypują jedną górkę potem inni ją przesypują na kolejne auta i tak sobie krążą a o 15.00 już ich nie ma . a że są obecni na mieście to można nieraz usłyszeć” eeee Mieeeetek ku…wa podjedz tu.”

Zatrudnij się tam, to będziesz dawał przykład jak to się powinno pracować.

zamiast pisać komentarze wziąłbyś się do roboty bo ja wszystko widzę

Remont głównej ulicy miasta przeprowadzony sprawnie mógł być nielada argumentem w kampanii. Lepiej zrobić to tak jak teraz, zamknąć centrum i nie tylko, na rok pewnie albo lepiej. Nic nie ukończyć, dodać nowe wyłącznie w październiku i zdenerwować mieszkańców. Brawo.

Last edited 21 dni temu by Aerospace

Ludzie zapomną. Przed wyborami Rąkowski wypuście gazetkę i nakręci parę klipów. On i tak już o innym stanowisku marzy.

Cóż za ten bur**l obecna władza dostanie podziękowania przy urnie podczas wyborów samorządowych.

Ale wy ludzie macie ograniczone umysły.
Jak chcecie oddać jeden odcinek A dopiero zamykać drugi. Na gotowo mają wam zrobić 100 m kanalizacji, chodników i jezdni asfaltowej do tego ułożyć tylko 100 m instalacji elektrycznej ALE TYLKO 100 potem się asfalt doleje A kable polutuje. Nie macie pojęcia o budowie dróg A madrujecie się w idiotycznych komentarzach. Według mnie ta budowa idzie sprawnie tym bardziej że wszyscy znali termin jej trwania zanim się rozpoczęła. Żałosne poprostu te teksty. Nie mogę już na to patrzeć.

Nie czytaj 🙂

Jeżeli myślisz, że przy budowie wykorzystuje się stare przewody elektryczne to chyba nawet w bloku nie remontowałeś mieszkania. A sprawność tej budowy to nie wiem gdzie widziałeś. Termin nie jest dotrzymany i nie będzie. I znając poprzednie podpisane umowy domyślam się, że kar nie będzie za przekroczenie terminu.

A podklady tramwajowe to też sie lutuje że jeszcze nie wszystkie polożone ?
A słupy trakcji też sie lutuje że tylko kilkanascie jest zainstalowane ?
A przejscia dla pieszych ? obrzeża ? kostka wykonczenia torów to na co czekają ?
Kiedy przystanki ? Usuniecie starych barierek? montaż nowych barierek ?
Czy wszystkie stare słupy zostaly usuniete
Czy tez czekaja bo wszystko idzie z harmonogramem ?

Zanim coś napiszesz, to zobacz sobie ile kilometrów lini tramwajowej jest do odbudowy i na jakim obszarze jest to wykonywane.
Jeśli nawet by dać 1 robotnika z łopatą co 10 metrów, to na całej budowie musiałoby pracować minimum 600 osób.

Zanim cos odpowiesz
A to chlop z lopata jest potrzebny jak towaru nie ma na budowie ?
Gdzie sa slupy ? I co ma do nich robotnik z lopata ?
Pytanie ile tysiecy pracownikow z lopata pracowalo przy wymianie torowiska PKP od zdunskiej woli do lodzi ?

Tak jest bo do twojego gniazda w ścianie to idą przewody bezpośrednio z elektrowni.🤣

Witamy pania Małgorzata Wilczek .
Poprzednik na tym stanowisku chyba nie dał rady.

Gdyby tak częściej ojcowie narodu mogli by teraz zdawac relacje z placu budowy.
https://youtu.be/IVZjYDjbkwg

no i wiadomo prezydent w filmie mówi jasno że obecny remont potrwa jakieś 50 lat

Ja chciałbym zobaczyć rzetelny excel tramwaj vs autobus.
Gdy są autobusy hybrydowe a prawie każda rodzina ma samochód. Czasem kilka!
Czy odbudowa a właściwie budowa linii tramwajowej ma jeszcze sens ekonomiczny?

Last edited 20 dni temu by taja

Wiadomo, że autobus>tramwaj ale zaraz ktoś się zesra, że tramwaj to wizytówka miasta i jak to tak zlikwidować hur dur!11 Wizytówką tej meliny zwanej pabianicami jest dziurawy asfalt i zaćpane lumpy a nie żaden tramwaj.

I tak ten sens to ponad 120 mln zł
Tak jak i jest sens montowania mat wibracyjnych czy w lodzi montowano gdzies takie maty miedzy kamienicami ?

Maty antywibracyjne, to jest obecnie standard podczas budowy, czy też przebudowy torowisk w Polsce.
Jeśli chodzi o sens tramwaju w Pabianicach, to jest kwestia sporna, ale trzeba wiedzieć, ze obecnie w całej Uni jest moda na ekologię i budowę takiego miejskiego transportu.
Z automatu też na takie projekty przeznaczana jest duża kasa w formie dofinansowań.
Miasto z tego skorzystało i remontuje tory łącznie z ulicami.
Gdyby wiec nie remont tramwajowy, to tak duzych pieniędzy byśmy nie zobaczyli i możnaby było pomarzyć o remoncie w takiej skali.

Prosze pani pytalem czy takie maty były instalowane w łodzi miedzy kamienicami ?
Nie pytalem o jakies standardy w europie .
Po drugie proszę zobaczyć zdjecia Pabianic z początków 1900 roku
Dwie bryczki, 3 samochody Zamkowa szeroka na 20 -30 metrów
2021 moda uni europejskiej betonoza i szerokosc dla pojazdow 5 metrow
Priorytet tramwaju na skrzyzowaniach ?
Ile osób jeździ do lodzi a ile osób codziennie jeździ z towarem do rzgowa ?
Ekologia ? Owszem autobusy elektryczne, trolejbusy pasy dla aut, buspasy i wszyscy sie pomieszcza.
Obecną modę odczytuje na zakup przestarzałych technologii po zawyżonych znacznie cenach

Gdyby wiec nie remont tramwajowy, to tak duzych pieniędzy byśmy nie zobaczyli i możnaby było pomarzyć o remoncie w takiej skali.

A jak wyglada saldo ? Zadluzenie miasta Pabianic ? po tych wszystkich dużych inwestycjach na które dostalismy pieniadze ?

Pomijając fakty że od pewnego czasu na odcinku od świateł przy Kilińskiego do Kościoła NMP nic się nie dzieje. Dzisiaj była tam plaża, przy Skarbówce pusto żadnego pracownika, żadnego sprzętu. Jak to tak będzie wyglądać to może do 2030 się wyrobią.

Remont nie moze sie skonczyc za szybko.
Bo wtedy należałoby zlikwidowac wszystkie znaki i barierki ochronne.
A celem wypożyczenia lub dzierżawy jest zarabianie na wynajmie.
Dlatego te barierki i znaki zostana z nami do końca świata i jeden dzień dłużej, oczywiscie zgodnie z harmonogramem B-)