Strona główna Styl życia Moda i styl Gdy sztuka łączy się z modą

Gdy sztuka łączy się z modą

0

Pabianicki Concept Store to według magazynu Fashion Biznes, jedno z lepszych tego typu miejsc w Polsce. W kwietniu czekają tu na nas aż dwa eventy. 

– Odkryłaś swoją drogę do sukcesu? Teraz żyj na własnych warunkach i sięgaj po niemożliwe – zachęca Agnieszka Młynarczyk, właścicielka Concept Store w Pabianicach.

Co to właściwie jest Concept Store? Nazwa powstała 25 lat temu we Włoszech w  Mediolanie, a pierwszy Concept Store 10CORSO COMO inspiruje do dziś. Concept Store to nazwa miejsca, które opisywane jest jako wielofunkcyjna przestrzeń, miejsce spotkań na styku handlu i kultury. Czyli: moda, sztuka, design – po prostu styl życia. I to wszystko w jednym miejscu.

Dokładnie taki jest pabianicki Concept Store, jeden z lepszych w Polsce według magazynu Fashion Biznes, mieszczący się w Pabianicach przy ul. Zamkowej 4, gdzie czekają na Ciebie specjalnie wybrane ubrania z najnowszych kolekcji marek streetowych oraz niezależnych polskich projektantów. W dalszej części sklepu znajduje się Galeria, w której odbywają się wernisaże z cyklu „Sztuka do kupienia”: obrazy,  rzeźby, ceramika.

Został on stworzony w pofabrycznym budynku, w samym sercu Pabianic. Jest zdecydowanie jedynym z bardziej klimatycznych miejsc na modowej mapie woj. łódzkiego. Łączy bowiem świat nowoczesnej mody, sztuki i designu.

Właścicielka Concept Store’u zaprosiła do współpracy makijażystów marki Bobbi Brown z perfumerii Douglas w Galerii Łódzkiej.

Amerykańska artystka  zrewolucjonizowała świat kobiet i podejście do makijażu swoją kolekcją 10 szminek w kolorach brązu, którą wypuściła na rynek w 1991 roku. Przełamując standard na wszechobecny kolor czerwieni na ustach zyskała uznanie, którym cieszy się do dziś.

– Po raz pierwszy zetknęłam się z kosmetykami tej marki w 2006 roku w Dublinie. Od razu pokochałam jej naturalny look – mówi Agnieszka Młynarczyk, właścicielka Concept Store w Pabianicach.

W tym momencie marka kosmetyczna liczy ponad 1000 sklepów i rozszerzyła swoją ofertę o inne kosmetyki kolorowe, kosmetyki do pielęgnacji oraz zapachy. Niesamowita wizażystka i założycielka świetnie prosperującej firmy wydała dotychczas 8 książek o makijażu, które stały się biblią wizażystek na całym świecie.

W piątek  21 kwietnia, o godzinie 17.00 możesz poznać tajniki najbardziej pożądanego, naturalnego makijażu, krok po kroku, który nada twojej twarzy naturalnego wdzięku.

– Świetlisty makijaż w tonacji nude zdominował wiosenne pokazy. W modzie króluje naturalny wdzięk. Kosmetyki wykorzystujemy, by modelować twarz, wyszczuplając policzki i szczyty kości policzkowych – mówi pani Agnieszka. – Usta w tym sezonie to ulubione kolory Polek, czyli róże i beże. Oczy zdecydowanie mogą pozostać w tej samej tonacji co usta.

Agnieszka Kowalczyk z perfumerii Douglas, mieszczącej się na poziomie „0” w Galerii Łódzkiej przy ul. Piłsudskiego 15/23, w raz z makijażystami perfumerii Douglas  przygotowała vouchery na darmowe makijaże kosmetykami tej marki, dla uczestniczki spotkania, które podczas piątkowego eventu kupią kosmetyki za kwotę min. 250 zł.

O tym, co dokładnie wydarzy się w Concept Store przy ul. Zamkowej 4 oraz o warunkach przeczytacie TUTAJ. Zaproszenia imienne można odebrać do 21 kwietnia. Wystarczy do tego dnia zrobić zakupy w Concept Store za kwotę min. 150 zł  i skorzystać z darmowej Szkoły Makijażu.

W piątek swoje premierowe wiosenne kolekcje będą miały także polskie marki Bynamesakke, Magda Hasiak, HALFWAY. Wszystkie marki narodziły się z wielkiej miłości do piękna, z marzenia o stworzeniu czegoś wyjątkowego, ogromnej pasji i zamiłowania do mody. Łączą w sobie elegancję, wygodę i funkcjonalność. Odzwierciedlają miłość do kobiet, chęć szerzenia szczęścia i dobrego samopoczucia. Cechą rozpoznawczą tych projektantów jest najwyższa jakość tkanin, proste formy, bezpretensjonalność oraz styl indywidualnej, nieformalnej elegancji.

A już dzień później, w sobotę 22 kwietnia, o godzinie 16.00 odbędzie się wernisaż Szymona Hołubowskiego, malarza, idealisty, wiecznego marzyciela. To będzie już trzeci wernisaż w Concept Store z cyklu „Sztuka do kupienia”.  Wizyta Szymona Hołubowskiego w pabianickim Concept Store będzie świetną okazją do kupienia prac tego artysty, który swoje wernisaże będzie miał m.in. w Chinach, Japonii i Monako.

– Jego inspiracją do namalowania obrazu możesz zostać także Ty – zachęca właścicielka Concept Store’u. – Wystarczy,  wysłać swoje zdjęcie w wiadomości prywatnej na naszym fanpage’u Concept Store_od projektantów.

Więcej o Szymonie i jego działalności dowiecie się z wydarzenia utworzonego na Facebook’u, poświęconemu wernisażowi.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
wpDiscuz