Strona główna Aktualności Czy za to kochamy to miasto?

Czy za to kochamy to miasto?

0
Starówka - Centrum

Nieaktualne zdjęcia i wizja miasta przemysłu sprzed ponad 10 lat. Oto w jakiej postaci walczymy o tytuł Miasta Roku przyznawany w internetowym plebiscycie.

Pabianiczanie nie raz udowodnili, że potrafią zjednoczyć się na rzecz naszego miasta. Świadczą o tym liczne konkursy internetowe, które dzięki aktywności mieszkańców przyniosły nam wiele dobrego. Dzięki sile pabianickich internautów mamy m.in. dwa place zabaw Nivea, siłownię plenerową Nestle, ukwiecone centrum oraz stojaki rowerowe.

Pabianice kolejny raz startują w internetowym konkursie. Tym razem jest to plebiscyt Kocham to Miasto – Miasto Roku 2016, którego organizatorem jest firma Traffic House z Warszawy. Szkoda tylko, że profil, który pozwala głosować na Pabianice jako miasto, które kochamy raczej tę miłość odradza. Pierwszym mankamentem jest fakt, iż trzecia co do wielkości miejscowość w aglomeracji łódzkiej prezentowana jest jako miasto rozwijającego się przemysłu, podczas gdy największe jego ośrodki zniknęły na początku ubiegłego dziesięciolecia.

Profil konkursowy Pabianic
Profil konkursowy Pabianic

Nie można również pominąć zdjęć, które zostały wybrane do promowania Pabianic. Jedno z nich przedstawia ul. Warszawską w sercu Starego Miasta, a drugie Dobrzynkę płynącą między budynkami nieistniejącej od 2004 roku „Pawelany”, które od dwóch lat wyglądają zupełnie inaczej – bez porównania ładniej.

Obecny konkurs jest nietypowy, ponieważ miasto poza tytułem Miasta Roku, może zdobyć jedynie nieco medialnego „blasku” i statuetkę. Główne nagrody (aparat fotograficzny FUJIFILM Instax i 3 bony podarunkowe do sieci Empik o wartości 100 zł) trafią do komentujących. Nagrody te otrzymają oddający głosy, którzy najlepiej uargumentują dlaczego kochają miasto, które wybrali.

Konkurs potrwa do 8 grudnia 2016 roku. Codziennie można oddać 1 głos dziennie na 1 adres e-mail. Aby zagłosować na Pabianice wystarczy wejść na stronę internetową konkursu.

 

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments