Strona główna Aktualności Komunikacja Będzie więcej kursów Z41

Będzie więcej kursów Z41

9
Pasażerowie skarżyli się na zbyt mało kursów do Łodzi. Jest reakcja przewoźnika. 

Od poniedziałku 14 września zostanie zwiększona liczba kursów linii Z41. Zmiana dotyczy zarówno dni powszednich, sobót, jak i niedziel. Zostanie przywrócona 24-minutowa częstotliwość kursowania w dni powszednie oraz 30-minutowa w soboty i niedziele.

To spore udogodnienie dla pasażerów, którzy skarżyli się na brak miejsca w autobusach, zwłaszcza w godzinach porannych. I tak od poniedziałku w ciągu 3 godzin – od 6.00 do 9.00 – z przystanku na Łaskiej wystartuje 8 autobusów, a nie 6 jak dotychczas.

Od soboty 19 września kursy na linii Z41 będzie realizował podwykonawca MPK-Łódź – firma BP Tour. Taryfa opłat nie zmienia się. Od nocy z 18 na 19 września zostanie przywrócone funkcjonowanie linii nocnej N4B.

Oto rozkład jazdy linii Z41 ważny od 14 września 2020:
Wiejska/Łaska » Łódź pl. Niepodległości
Łódź pl. Niepodległości » Wiejska/Łaska

Od nocy z 18 na 19 września zostanie przywrócone kursowanie linii nocnej N4B.

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
9 komentarzy
najstarszy
najnowszy
Inline Feedbacks
View all comments

Czy pojazdy podwykonawcy będą jakoś oznakowane abyśmy wiedzieli, że wozi nas podwykonawca a nie MPK Łódź?
Do kogo mamy składać skargi na tego podwykonawcę? Do BP Tour czy MPK Łódź?

Pojazdy będą mieć nawet i malowanie takie, jak MPK-Łódź. Ewentualne skargi należy kierować do MPK.

To skoro pojazdy będą miały malowanie jak autobusy MPK to czy będą miały oznaczenie na karoserii w postaci napisów MPK Łódź?
Po co w takim razie ten podwykonawca?

W Łodzi odbywa się pierdyriald remontów, dziesiątki kilometrów linii tramwajowych jest zamkniętych, do tego nie kursują żadne podmiejskie tramwaje (do Konstsntynowa, Lutomierska, Zgierza i Ozorkowa).
Dlatego zaczęli szukać podwykonawców na trasy podmiejskie, bo sami nie mają czym u siebie w tym chaosie jeździć.

Tak, autobusy muszą mieć emblemat Łódzkiego Lokalnego Transportu Zbiorowego. Będą też oznaczone numerem linii i relacją, spokojnie – nikt ich nie pomyli z PKS, których zresztą i tak już prawie nie ma. 😉

Dlaczego autobusy podwykonawcy muszą mieć emblemat łódzkiego MPK? Przecież to jest podwykonawca a pasażer ma prawo wiedzieć kto odpowiada za jego bezpieczeństwo i kto poniesie odpowiedzialność jeśli dojdzie do wypadku z winy kierowcy.

Podwykonawca musi mieć emblemat Łódzkiego Lokalnego Zbiorowego Transportu Publicznego (czy jakoś tak), by pasażer wiedział, kto za przewóz odpowiada.

W porządku ale skoro faktycznym przewozem zajmuje się podwykonawca MPK to jak MPK może odpowiadać skoro pojazd i kierowca są z innej firmy. Przecież MPK nie jest właścicielem pojazdu będącego własnością BP Tour i nie jest pracodawcą kierowcy który faktycznie jest zatrudniony przez BP Tour.
to jak MPK miałoby odpowiadać za kierowcę którego nie zatrudnia albo za pojazd których do nich nie należy?

rozumiem co drugie miejsce wolne, dwa metry odstępu w środku zapewnione dla pospulstwa. czy tylko takich restrykcji a UM i US u nas sie przestrzega. A reszta wyborców niech się zaraża!

Brawo!