Strona główna Aktualności Z miasta Szpital uruchomił call center dla przychodni specjalistycznych

Szpital uruchomił call center dla przychodni specjalistycznych

1
Kontakt z rejestracją poradni specjalistycznych ma być łatwiejszy, dzięki uruchomionemu właśnie call center. Na wizytę u lekarza specjalisty można umówić się pod numerem 42 22 53 855.

Powstał nowy system komunikacji z pacjentami.
– Odbywa się to w innym pomieszczeniu niż z „okienkami”, gdzie zapisy do poradni specjalistycznych prowadzi, a także udziela innych informacji, odrębny zespół rejestratorek. Te z call center mają obowiązek zajmować się wyłącznie osobami dzwoniącymi. I właśnie tak już się dzieje – podkreśla Lidia Klimczak-Moszyńska, dyrektor ds. pielęgniarstwa w PCM.

Dzwoniąc pod numer 42 22 53 855 pacjent słyszy teraz informację o godzinach, w których pracuje telefoniczna rejestracja medyczna – od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:00. Pojawia się też komunikat informujący o tym, że rozmowy są nagrywane oraz o przetwarzaniu danych osobowych. Trwa to nieco ponad 30 sekund. Później automat informuje, w którym miejscu telefonicznej kolejki się znajdujemy.

– Zdajemy sobie sprawę, że jak w przypadku każdej nowości pacjenci potrzebują czasu, aby przyzwyczaić się do call center. Ale z telefonicznym zapisaniem się na wizytę w przychodni specjalistycznej, jej odwołaniem czy zmianą terminu nie powinno być żadnych problemów. Takie rozwiązania sprawdzają się już
świetnie w innych placówkach medycznych, zapewniając lepszą jakość obsługi i jesteśmy przekonani, że nasz szpital nie będzie pod tym względem wyjątkiem – dodaje Lidia Klimczak-Moszyńska.

Tradycyjna forma rejestracji – osobiście – pozostaje. Nie ulegają też zmianie godziny otwarcia „okienek”. Są one czynne od godz. 7:00 do godz. 18:00.

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy
Inline Feedbacks
View all comments

E-rejestracja jest prostsza i tańsza ale trzeba robić wszystko pod górkę.
Dalej będzie się czekać kilkadziesiąt minut na połączenie.