Strona główna Aktualności Sprawy Czytelników Sprawy Czytelników: dodzwonienie się do PCM to jak wygrana na loterii

Sprawy Czytelników: dodzwonienie się do PCM to jak wygrana na loterii

22

Nasz Czytelnik zgłasza problem ws. kontaktu z poradniami w Pabianickim Centrum Medycznym. 

„Od dwóch dni bezskutecznie z żoną próbujemy dodzwonić się do PCM na rejestrację pod nr 42 225 38 55 , żeby umówić syna do poradni. Telefony są nieodbierane lub jest zajęte. Dodzwoniłem się na nr poradni dziecięcej jaki podany jest na stornie internetowej tj. 42 215 49 65, ale pani kazała mi dzwonić ponownie na ten pierwszy numer.
Zastanawiam się czy kręcą tam na żywo film Barei czy cofnęliśmy się do czasów PRL i muszę przyjść z kiełbasą i bombonierką, żeby osobiście umówić wizytę.

Gdzie wtedy sens ograniczania kontaktów w czasie pandemii, żeby dostać się do lekarza muszę ryzykować chorobę?”

Masz sprawę? Napisz do nas!




    Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, bmp, tiff / Maksymalny rozmiar: 3MB

    [wpgdprc "Korzystając z formularza, zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez witrynę. Ustawienia prywatności można zmienić tutaj - https://epainfo.pl/ustawienia-prywatnosci/"]

     

    REKLAMA
    Subskrybuj
    Powiadom o
    22 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Podany na stronie internetowej? To jest w ogóle cyrk, od tygodnia strona jest zawirusowana lub zdjęta z serwera (na zmianę).

    Taka sytuacja nie jest od wczoraj. Wg mnie trwa ona dużo dużo dłużej. Odkąd zainstalowano automat zamiast telefonistki dodzwonić można sìę tylko do wierchuszki szpitala i to do 15tej.

    Podczas ostatnich powiewów wiatru tradycyjnie zostałem pozbawiony prądu. Chcąc zgłosić ten fakt PGE postanowiłem zadzwonić na 991( dziwnym wogole jest fakt że jest to numer alarmowy- zarówno do zgłaszania zagrożenia życia lub zdrowia jak i zgłaszania wszelkich awarii. Niestety, albo głucho albo „nie możemy zrealizować połączenia pod wskazany numer albo zajęte…. Po 2 godzinach: ” czas oczekiwania na połączenie to 80 minut”… Nosz kur… To XI wiek 😉 A przychodnie to inna bajka… Jak w mojej nie odbierają idę osobiście, staje przed drzwiami i dzwonię, wchodzę podchodzę do rejestracji trzymając w dłoni dzwoniący telefon i proszę o rozmowę z bezpośrednim… Czytaj więcej »

    Braki kadrowe to nie od dziś problem PCM…..z tąd te wszystkie problemy….Może jak się władza zmieni będzie lepiej???? Chociaż nie…..lepiej to już było….Narazie trzeba rozdysponować pieniądze za covid😎

    To jest program frontem do pacjenta (tym drugim frontem). Mile widziani to są pacjenci z covidem bo to kasiorka i medal dostać można.

    Pis rządzi czyli komuna wraca.

    Nie narzekaj na komunę a może jej w ogóle nie pamiętasz. Służba zdrowia działała jak trzeba. W mieście mieliśmy 5 poradni 6 karetek pogotowia a w kazdej był lekarz no nie było tylu medycznych wynalazkow ale było 100 proxent lepiej.

    Myślałem że tylko ja się nie mogę dodzwonić, jutro chory będę musiał tam wejść z buta.

    Byłem z buta wchodzę a tam nikogo z petentów i dwie panie w okienku.

    To nie braki kadrowe, telefon tam dzwoni cicho więc nie przeszkadza w pogaduszkach i nie trzeba odbierać, sama byłam świadkiem jak to wygląda w PCM, Panie mają „ważniejsze” sprawy niż odbieranie telefonów…

    przyznam rację. też widziałam. A jak za długo dzwoni i przeszkadza w rozmowie to podnoszą słuchawkę na chwilkę i odkładają aby rozłączyć bo nie da sie rozmawiać i wpierniczać ciastka z kawą jak telefon przeszkadza

    Również próbuje się tam dodzwonić od kilku dni. I albo zajete albo tel odłożony…i czy dzwonie dla dorosłych czy na dzieci ,jeden czort. Niejednokrotnie będąc na miejscu w PCM Również widzialam jak Panie sobie pogaduszki urzadzaly a telefon dzwonil…nikt nigdy nie odbierze tam telefonu od 7.30 bo od tej godziny przeciez funkcjonują. Zawsze linia zawieszona. Nie wspominając czy była pandemia czy jeszcze nie, czas oczekiwania chorego na wizytę jest tak śmieszny ze temat nadawał by się chyba do tv. I tylko tam jest taki problem, zawsze. Zawsze to samo…te same spiewki, najbliższy termin za 6 dni…proszę, dziękuję i pozdrawiam. Rozejrzyjcie… Czytaj więcej »

    Nie chcę stawać w obronie tych pań w rejestracji, ale właśnie dziś tam byłam i stojąc w kolejce niechcący słyszałam co jedna z pań odpowiadała odbierając dzwoniące telefony: …”proszę pana to nie ten numer proszę dzwonić w tej sprawie na RTG”, kolejny telefon:..,,proszę pani do stomatologa to nie ta rejestracja”, dzwoni następny telefon:…”po wypis proszę zgłosić się na oddział na którym pan leżał, dodzwonił się pan teraz do rejestracji przychodni”. Nic dziwnego że do rejestracji aby zamówić wizytę do lekarza nie można się do dzwonić, jeśli pół miasta dzwoni na jeden i ten sam numer. Na koniec hit… rejestratorka w… Czytaj więcej »

    Zwolnić stara gwardie i zatrudnić nowe rejestratorki, od razu będzie dobra zmiana i telefony będą odbierane, bo tamtym paniom już się nic nie chce.

    Albo powiadomić Pana dyr. MARCZAKA NIECH ZROBI TAM WRESZCIE PORZĄDEK, BO PANIE PRZYCHODZĄ DO PRACY ALE TOWARZYSKO, POPLOTKOWAĆ, nie wspominając, ze wychodzą kiedy chcą.

    Ogólnie PCM To jedna wielka porażka, a nagrody za pracę dostają Ci co nie powinni

    Może sama się tam zatrudnij

    Dobrze, że pojawił się ten temat. Ja też uważam, że czas tych pań w rejestracji dawno minął. One są z PRLu żywcem wzięte! A Bareja nie musiałby nic reżyserować, wystarczy ustawić kamerę. Kraina absurdu!
    Na wszystko jest lekarstwo. Mamy XXI w. Kierownik Przychodni powinien nią właściwie zarządzać. Przyjrzeć się, wyciągnąć wnioski, dać szansę, I… wymienić tych, którym się nie chce. Postawić na młodość, rzetelność, normalność. Ot i wszystko!

    Pan Marczaki Pan Mackiewicz serdecznie pozdrawiają wszystkich niezadowolonych i niedodzwonionych pacjentów …

    Zrobić sprawną e-rejestrację bo telefonicznie to nigdy nie działało i będzie dla większości osób po problemie.

    Rozumiem, że PCM ma mało pieniędzy, tam zaaaaawsze będzie mało. Jednak czy naprawdę system rejestracji online kosztowałby takie miliony?

    Szkoda ze cale miasto sciskalo poslady tyle lat zeby ratowac szpital ktory bez watpienia jest niezbedny a okazalo sie jest to bezpieczna przystan czyli h…oale stabilnie. Rozumiem ze pracownicy sa rozczarowani wynagrodzeniem ale dodzwonienie sie do pcm od 10 lat wiazalo sie probowaniem po 20-30 razy co najczescie konczylo sie ppdniesiem sluchawki tylko po to zeby rozlaczyc. Z drugie strony skoro miasto zatrudnia na stanowisko dyr goscia skazanego za przyjecie lapowki i nie widzi w tym nic zlego to nie dziwi rozpasanie nizszej kadry. Od lat korzystam z pomocy spec w lodzi na ul. Radwańskiej mlodsi lepiej wyksztalceni dogodne terminy… Czytaj więcej »

    trzeba zrobić to co we wszystkich takich miejscach czyli automat z informacja o kolejce oczekujacych na połączenie czyli kolejkowanie
    niestety system nie zwiększy przepustowosci i dalej bedzie zalezał od stosunku ilosci dzwoniących do ilosci osób odbierających telefony
    jak wiemy sa instytucje gdzie wisi sie w kolejce kwadrans lub dwa i niestety trzeba sie z tym pogodzić

    To może trzeba dzwonić do tej naczelnej od medalu albo lepiej nie bo ona to raczej o covida bo tam lepsza kasa