Rowerzyści mogą liczyć na zmiany w dwóch miejscach na Bugaju. Przebudowa obejmie dwa kluczowe skrzyżowania: ul. Grota-Roweckiego z ul. Nawrockiego oraz ul. Grota-Roweckiego z ul. Bugaj.
Zmiany na skrzyżowaniu Grota-Roweckiego i Nawrockiego
Tutaj prace obejmują przebudowę chodników oraz budowę nowych odcinków dróg dla rowerów. Powstanie ciąg rowerowy po południowej stronie ul. Grota-Roweckiego, który połączy istniejącą infrastrukturę z przejazdem rowerowym na skrzyżowaniu z ul. Nawrockiego. Dodatkowo, w pobliżu zatoki autobusowej zostanie przeniesiona wiata przystankowa. Ścieżka rowerowa będzie przebiegać za przystankiem.
Modernizacja na skrzyżowaniu Grota-Roweckiego i Bugaj
Tutaj prace przewidują przebudowę chodnika oraz wykonanie dowiązań dróg rowerowych do przejazdu dla rowerów po wschodniej stronie skrzyżowania.

Całkowity koszt inwestycji wyniesie 254 tys. zł i zostanie sfinansowany z budżetu powiatu pabianickiego.
– Inwestycja nie jest wielka w swojej skali, ale jest bardzo oczekiwana, bowiem spaja układ dróg rowerowych w ciągłą sieć – argumentował Arkadiusz Jaksa, starosta pabianicki.
Łódzka firma, która otrzymała to zlecenie ma termin na jego realizację do 7 lipca. Jednak jak udało nam się ustalić. Prace przy ul. Nawrockiego powinny zakończyć się w przyszły piątek.
Najpierw to usunąć kostkę brukową na waltera Janke go. Ludzie, kostką to się wykładało w średniowieczu dworki, a nie drogę, po której poruszają się rowery. Pabianice, to stan umysłu
Tak to jest gdy projektant i pozostała chołota jest po znajomościach.
„droga rowerowa” na Swietlickiego woła o pomste zapadliska górki studzienki kanalizacyjne i ta nieszczesna kostka wystarczy wjechac na tę drogę przy rondzie wracjąc np z trasy od strony Bychlewa żeby to poczuć ,dalej droga rowerowa przy Castoramie ,polączenie z drogą rowerową wzdłuż Kilinskiego przy cmentarzu brak ,pojawia sie i znika żadnego powiązania
taka szopka aby z 20 metrów koski winnym kolorze położyć?
Inwestycja przydatna i potrzebna. Czekamy tylko na połączenie Bugaju z centrum bo dalej tego nie ma ale to już chyba w gestii UM Pabianice z budżetu miejskiego. Na Kopernika doszło najdalej ale ZA jest niebezpiecznie i brak połączenia.
Szkoda że wzdłuż Grota-Orla-Wileńska w ogóle powstają jakiekolwiek DDRki. Jadąc tymi ulicami samochodem i tak mam wrażenie, że ca. 90% kierowców wykonując skręt w lewo nie ogarnia, że na tych ulicach jest wystarczająco dużo miejsca, że istnieją tam dwa niewyznaczone pasy ruchu w każdą stronę, więc nawet zabierając po metr z każdej strony na normalne pasy rowerowe w jezdni kierowcy nawet by tego nie odczuli – wspomnianych cymbałów i tak często nie da się ominąc z prawej strony, bo stoją prawie metr od osi jezdi… No i dodatkowo te jednokierunkowe śmieszki po kostce brukowej między rynkiem a ul. Bugaj. Większość rowerzystów… Czytaj więcej »
W centrum miasta są ulice brukowe pamiętające XIX wiek.Nawierzchnia prawie wszystkich ulic to porażka.Stale tylko łatane . Dziury połatane i nic więcej.A tu na okrągło budują ścieżki rowerowe i inwestycje w duperele
To jeszcze nauczcie tych durniów jeździć. Przy Grota ścieżki są jednokierunkowe, a jeżdżą jak chcą, pod prąd, chodnikiem i po ulicy.
Pieszy ma pierwszeństwo przed rowerem jeśli na ścieżce są malowane pasy, może napiszecie o tym artykuł, bo ostatnio gwiazda we mnie wjechała i jeszcze bluzgala