Strona główna Styl życia 3 cechy dobrego unboxingu produktu

3 cechy dobrego unboxingu produktu

0

Wzbudza zainteresowanie, pomaga poznać produkt, zanim jeszcze klient zdecyduje się na jego zakup, angażuje odbiorców i kreuje pozytywny wizerunek marki… unboxing produktu jest jedną ze skuteczniejszych form prezentacji oferty. Krok po kroku pokazujemy konkretny produkt, rozpakowując go, aby podkreślić autentyczność prezentacji. Filmy o takiej tematyce pojawiają się przede wszystkim w mediach społecznościowych, chociaż są też obecne na stronach internetowych sprzedawców, producentów, ale i blogerów. Jaki powinien być unboxing produktu, aby poruszył odbiorców?

Produkt bohaterem filmu

Nikt nie może mieć wątpliwości, co właściwie jest bohaterem filmu i co przedstawia Wideo. Unboxing produktu powinien być więc przejrzystym i dobrze przemyślanym filmem. Najlepiej, jeżeli w kadrze nie pojawiają się żadne inne elementy, niż te, które dotyczą konkretnego produktu. Stawiamy na prostą formułę i przekaz. Nie bez znaczenia jest tło, na którym musi być dobrze widoczny główny i jedyny bohater filmu. Dlatego bardzo często korzystamy z kontrastów. Jeżeli produkt jest w białym kolorze, niech tło będzie czarne i odwrotnie. To najbardziej uniwersalne tła, jakie możemy zastosować. Możemy również nawiązać kolorystyką do identyfikacji wizualnej marki, co sprawdza się dobrze przy serii filmów z unboxingiem produktów. Rezygnujemy z innych rozpraszających odbiorcę elementów. Ma on koncentrować się tylko na tym, co jest tematem filmu.

Krótka, ale dynamiczna forma

Nagranie unboxingu produktu trwa często kilka minut. Warto jednak poświęcić więcej czasu na dodatkowe ujęcia, przedstawiające produkt z kilku perspektyw. W takiej formie rzadko film trafia do sieci. Potrzebna jest jego obróbka, aby nadać mu ostatecznej formy. Wideo nie może być długie, a skoncentrowane na najważniejszych aspektach prezentowanego produktu. Niektóre nagrane fragmenty możemy przyśpieszyć, inne spowolnić, a będą też takie, które w ogóle nie będą potrzebne. Odbiorcy lubią, kiedy na wideo nieustannie coś się dzieje. Ich zainteresowanie wzbudzają efekty specjalne, a więc jeżeli to możliwe, zastosuj oryginalne animacje. Możesz również dodać efekty dźwiękowe, co na pewno uprzyjemni oglądanie wideo.

Unboxing produktu z wyróżnieniem jego kluczowych cech

Celem unboxingu produktu jest jego prezentacja, sposób działania, cechy, przeznaczenie i zalety. To właśnie na tym, czym wyróżnia się produkt, powinien koncentrować się film. Nie rezygnujemy jednak z podstawowych parametrów, jak np. wielkość i rozmiary produktu, co może okazać się ważne w przypadku smartfonu czy materiału, co jest ważne przy prezentacji odzieży. Postaraj się jednak wyróżnić największe zalety produktu. Możesz to zrobić w formie dodatkowych klatek i napisów. Dobrze sprawdzi się również powtórzenie ich na końcu wideo.

Dobry unboxing produktu to film krótki, o przemyślanym scenariuszu, dynamicznej formie i minimalistycznej scenografii. Efekty specjalne i dźwiękowe dodatkowo wyróżnią film spośród coraz większej ilości tego typu wideo pojawiających się w sieci. Skoncentruj się na samym produkcie, podkreślając jego zalety, atuty i najważniejsze cechy.

Sprawdź pełną ofertę filmów reklamowych na KrótkieFormy.pl

REKLAMA

Dodaj komentarz

1600
  Subskrybuj  
Powiadom o