Strona główna Aktualności Komunikacja Te dwa skrzyżowania w końcu będą otwarte

Te dwa skrzyżowania w końcu będą otwarte

6
Po ponad czterech miesiącach od zamknięcia zostanie nareszcie otwarte skrzyżowanie ulic Łaskie i Wiejskiej.

Wykonawca (konsorcjum Progreg InfraCity) zapowiedział, że nastąpi to w najbliższy poniedziałek, 5 lipca.

Przejazd przez ul. Wiejską, z powodu przebudowy torowiska tramwajowego, był niemożliwy od początku marca. Początkowy plan zakładał, że taka sytuacja potrwa około dziesięciu tygodni, ale finalnie wspomniany okres wydłużył się niemal dwukrotnie. Dlaczego? Zawinił błąd w dokumentacji – magistrala techniczna, którą należało przebudować była w innym miejscu niż na mapie projektowej, co wymagało m.in. przeprojektowania i uzgodnień z właścicielami sieci, a w konsekwencji wydłużyło roboty.

Po weekendzie skrzyżowanie będzie już przejezdne, na swoje stałe trasy wrócą też w związku z tym autobusy MZK.

Ponadto 5 lipca ma zostać otwarty przejazd przez ul. Jana Pawła II w Ksawerowie (przy ul. Łódzkiej), którego zamknięcie, w pierwszych dniach maja, również wymusiły prace przy przebudowie torowiska tramwajowego.

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
6 komentarzy
najstarszy
najnowszy
Inline Feedbacks
View all comments

z tym innym miejscem na mapie to normalka. Ja prywatnie wziołem geodetę do zwymiarowania terenu działki. a później przylazł jakiś nierób z powiatu z wydziału geodezji i mu wyszło wszystko o pół metra w innym miejscu. musiałem płot przesuwać!

Wziąłeś patałacha, któremu jeszcze zapłaciłeś za spartaczona robotę. Powinien płacić odszkodowanie

On nie wziął. On wzioł, a to jest spora różnica.

patałach geodeta był pracownikiem geodezji , który prywatnie też się tym fachem zajmuje. Sam jesteś patałach!

Za kasę robi coś źle, żeby później jako pracownik geodezji wykrył nieprawidłowości i zgarnął premię ?

Dlaczego? Zawinił błąd w dokumentacji – magistrala techniczna, którą należało przebudować była w innym miejscu niż na mapie projektowej, co wymagało m.in. przeprojektowania i uzgodnień z właścicielami sieci, a w konsekwencji wydłużyło roboty.
Czyli do odpowiedzialności tego kto to podpisał.
Magistrala w jakim stopniu była niezgodna z mapami. Pół metra ,
3 metry czy 20 metrów. Ach te przeprojektowania i uzgodnienia- pewnie ze 30 dni musiało poleżeć.