Minister Infrastruktury przedstawił dziś projekty zakwalifikowane do realizacji w ramach zadania „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach kolejowo-drogowych, w tym ich przebudowa na skrzyżowania dwupoziomowe”. Na liście znalazły się również Pabianice.
Na konferencji ministra obecny był poseł Krzysztof Habura, który zabiegał o przebudowę przejazdu kolejowego.
– Dziękuję ministrowi Dariuszowi Klimczakowi za zrozumienie naszych potrzeb i realne działania. Tak właśnie wygląda skuteczna polityka infrastrukturalna – blisko ludzi i ich codziennych spraw – napisał poseł w swoich mediach społecznościowych.
Na liście przedstawionej podczas konferencji znalazły się cztery lokalizacje: dwie w Łodzi oraz po jednej w Justynowie i Pabianicach. Według zapowiedzi ministra, przetarg w formule „zaprojektuj i wybuduj” ma być ogłoszony na przełomie września i października tego roku. Szacowana wartość inwestycji to blisko 37 mln złotych.
Kiedy pojedziemy nowym tunelem?
Realny termin realizacji inwestycji to lata 2028–2029.
A cóż to się stało, że na zdjęciach wstawionych przez Haburę nie ma Gabrysia? 🙂
Będą budować tunel ze 3 lata jak rondo przy zajezdni MZK to jak z filmu Śp Stasia Barei cytat : ….trzeba przyznać panie kolego że robota idzie z gazem, tak!
dobrze idzie robota ,dobrze.!
Możesz szybciej wybudować dla mnie nawet lepiej bo jeżdżę tamtędy do pracy.Owocnej i szybkiej pracy życzę
Bulwa nać! No widzisz jaki ten świat mały jaki też akurat jeżdżę do pracy tą drogą. Nie irytuj mnie.
Wybory na wiosnę to zaczęli się spieszyć.
A i tak nic z tego nie wyjdzie bo to obiecanki
Brawo Krzysiek! Prawdziwy mąż stanu! Dotrzymuje obietnic jako prawie jedyny 🙂
nie doczeka…
Gdzie mogę zobaczyc projekt?
Jaki projekt?
,,przetarg w formule „zaprojektuj i wybuduj” ma być ogłoszony na przełomie września i października tego roku. „
W pilnie strzeżonym miejscu u zbocza góry Hermon
Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem prosty artykuł. A ty za czytanie projektów chcesz się zabierać
Dlaczego dopiero 2028-2029?
cóż szkodzi obiecać?
No to wracamy do 2017 roku , gdzie była mowa że wszystko prawie załatwione, tylko dogadują się PLK z GDDKIA, nawet chyba były już na to pieniądze a termin rozpoczęcia prac modernizacji drogi kolejowej w tym tunelu , był wyznaczony na 2018. Tylko nikt nie widział projektu , jak to ma wyglądać.
Czy redaktor w którymś artykule, pokazywał projekt tego tunelu, bo nie mogę znaleźć.
Czy dalej to tajemnica i nikt nic nie wie.
Owszem, była informacja z PKP, że mają zabezpieczony budżet – https://epainfo.pl/pkp-plk-ma-pieniadze-na-tunel-i-czeka-na-drogowcow/ ale projektu chyba nie widziałem nigdy. jest jeszcze takie info – W 2008 r. na zlecenie GDDKiA został opracowany projekt wykonawczy „rozbudowy drogi krajowej nr 71 na odcinku Konstantynów Łódzki – Pabianice”, zakładający m.in. dwupoziomowe skrzyżowanie z linią kolejową. Dotychczas nie został zrealizowany.
A po 2018 GDDKiA zaczęła batalię sądową z Zarządem Dróg Wojewódzkich i z Powiatem Pabianickim do kogo ma należeć ta droga. Temat wiaduktu padł. A jeszcze w międzyczasie paru posłów PiS zagłosowało przeciw.
W gminie miejskiej i wiejskiej to w ogóle nie potrafią dogadać się w kwestii odpowiedzialności za drogi, które leżą w pasie granicznym. Jedni i drudzy umywają ręce.
Nie widzę żadnego związku z tematem. Abstrahując od tego, że tu nie chodzi o żaden pas graniczny, cokolwiek to by miało nie znaczyć.
Cóż szkodzi obiecać…
Jaki tunel? Minister mówił o wiadukcie nad torami 🤣🤣🤣
jak zrobią nasyp to będzie nachylenie drogi 100%