Strona główna Aktualności Z miasta PCM usprawnia rejestrację na badania – rusza call center dla pracowni endoskopii

PCM usprawnia rejestrację na badania – rusza call center dla pracowni endoskopii

14
Pabianickie Centrum Medyczne wprowadza kolejne udogodnienie dla pacjentów. Od teraz rejestracja na badania gastroskopii i kolonoskopii w Pabianickim Centrum Gastroenterologii, Chirurgii Małoinwazyjnej i Endoskopowej odbywa się przez system call center.

To ważna zmiana, która znacząco usprawni umawianie wizyt w specjalistycznej pracowni endoskopii. – Dzięki wprowadzeniu tej zmiany czas oczekiwania na połączenie z rejestracją zostanie skrócony do minimum, a wyznaczenie terminu badania będzie przebiegało sprawnie – podkreśla dr n. ekon. Witold Olszewski, prezes Pabianickiego Centrum Medycznego.

Rejestracja działa od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30–15.00. Aby umówić się na badanie, należy zadzwonić pod numer (42) 225 38 55 i przygotować numer PESEL oraz numer skierowania.

Dotychczas z systemu call center korzystały już poradnie specjalistyczne oraz Zakład Diagnostyki Obrazowej i Elektrodiagnostyki. Rozwiązanie to zostało pozytywnie ocenione przez pacjentów, dlatego decyzja o włączeniu do niego także pracowni endoskopii spotkała się z dużym zainteresowaniem.

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
14 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze

uuu to jeszcze niech otwierają zakład dla alkoholików-bandytów drogowych, bo po przegranej rafała w pabianicach wszyscy do buteleczki sięgają 😀 Czas na zmiany!!!!!

etatów coraz więcej a wydajność leci na łeb… Kogo jeszcze trzeba zatrudnić?

Last edited 1 dzień temu by Adam Floparski

to może weź się do roboty zamiast narzekać?

zmienił sie system z klasycznej linii telefonicznej na cyfrową co umozliwia własnie dodatkowe funkcje call center
ludzie sa ci sami, etaty te same
slepy strzał

Szanowny panie Prezesie. Jeżeli tak rejestracja będzie tak samo sprawna jak ta obecnie działająca to gratuluje pomyslu a współczuję pacjentom chcacych skorzystać z rejestracji telefonicznej. Stojąc przy bankomacie ok godziny 13 tej obserwuje sytuację. Trzy panie rejestratorki za szybami, brak pracy co widać. Telefon dzwoni , brak zainteresowania. Dlaczego tak jest. ? Dlaczego chcąc odwołać wizytę w poradni musze przyjechać skoro mam telefon ? Właśnie dlatego.

Przecież prezes robi to tylko dla swoich a ty pacjencie dalej czekaj .
Nie zmieniło się nic i powinni wdrożyć możliwość rejestracji przez internet.

Karolu piszesz i widze ze nie wiesz o czym piszesz
artykuł opisuje temat rejestracji na gastrologii na 2 piętrze szpitala a ty piszesz o rejestracji na parterze obsługujacej poradnie od frontu szpitala

on zaraz dostanie od tego gastro i będzie musiał skorzystać z pięterka.

Czyli wydali naszą kasę na sprzęt który zastępuje częściowo pracę personelu a ten nie został zredukowany?
Za 5 lat postawią filię w Dłutowie?

sobie postaw, zakład psychiatryczny 😉 i się lecz, życzę zdrowia i rozumu

Ale on z Gadki Starej. Ty będziesz miał bliżej

O a tobie rozumu nie życzę bo najwidoczniej nie ma już czego. 😀

Prezesie zacznij słuchać pacjentów i zapewnij nam dobre warunki do leczenia jak również możliwość umawiania wizyt a nie tylko panie siedzą i nie odbierają telefonów.

To nie koncert życzeń, niestety olewają głosy zwykłych obywateli