Strona główna Aktualności Komunikacja Wydłuża się remont linii trakcyjnej

Wydłuża się remont linii trakcyjnej

12

Tramwaj wraca na stare tory, ale później niż zapowiadano. Wykonawca ocenia, że wykonanych zostało około 75 procent prac. 

Jak informuje rzecznik prasowy urzędu miejskiego, w Pabianicach wymieniony został już  przewód jezdny od ul. Widzewskiej do pętli Duży Skręt oraz od zamku do pętli Wiejska, łącznie 6354 metry bieżące.

– Wymieniona została również większość z wytypowanych do wymiany 28 słupów trakcyjnych na terenie miasta. Na dniach wymienianych będzie 6 ostatnich słupów: trzy na odcinku między ul. Reymonta a Konopnickiej, jeden przy Starym Rynku i dwa na Warszawskiej przy SP 17. Kolejne etapy prac to przeniesienie nowego przewodu jezdnego na nowe słupy, demontaż starych słupów, uporządkowanie terenu robót – tłumaczy Aneta Klimek.

Wykonawca remontu trakcji na odcinkach w Pabianicach i Ksawerowie wystąpił do obu samorządów o aneksowanie umowy i przesunięcie terminu realizacji zlecenia z 6 do 31 października z przyczyn niezależnych od zleceniodawcy.
REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
12 komentarzy
najstarszy
najnowszy
Inline Feedbacks
View all comments

Nie chcemy tego rozklekotanego tramwaju, autobus jest wygodny i dwa razy szybszy !!!!!!!!!!!!

I korkuje całe miasto!!!!!!!

Autobus dwa razy szybszy? Chcesz powiedzieć, Zenek, że autobus dojeżdża do pl. Niepodległości w 25 minut?

Kolejna obietnica prezydenta NIE zostanie spełniona … „Mamy to … tramwaj uratowany” … pochwalił się … i już nosek urośnie.

W każdej umowie na wykonanie robót są przewidziane kary jeśli wykonawca nie wyrobi się w terminie. Jakie przyczyny niezależne od wykonawcy … to jakiś żart. Jeśli prezydent zgodzi się na zmianę terminu i odstąpi od naliczenia kary to będzie to działanie na szkodę miasta …

Niezależne od zleceniodawcy, a nie wykonawcy! Czytanie ze zrozumieniem!

Zgadzam się i popieram Zenka. Zakorkowane miasto? a to, że tramwaj zatrzymuje się na środku drogi – na każdym przystanku i wstrzymuje ruch to nikomu nie przeszkadza, to że wytwarza większy hałas przejeżdżając przez torowisko – również nie. XXI wiek, a Pabianiczanie bryczki by wyciągnęli.

Zgadzam się i popieram Zenka. Zakorkowane miasto? a to, że tramwaj zatrzymuje się na środku drogi – na każdym przystanku i wstrzymuje ruch to nikomu nie przeszkadza, to że wytwarza większy hałas przejeżdżając przez torowisko – również nie. XXI wiek, a Pabianiczanie bryczki by wyciągnęli.

Kto mi powie – ile jest miejsc na trasie Wiejska / Mały Skret ,gdzie facetom ,gdyby nie mieli paskow u spodni,a Damom gumek w majtkach – owe nie spadały? Trzęsie tym cholerstwem w sposób niemiłosierny.Najnowocześniejszy to ten tabor też nie jest (przypominam – XXI wiek trwa).Powiecie – EKOLOGIA. Mają być przecież NOWOCZESNE miejskie EKOLOGICZNE autobusy………..Marzenie ściętej głowy.Pozdrawiam

Rozumiem ze fatalne torowisko jest juz wymienione i proste bo przecież z tego powodu MPK Łódz zawiesiło kursy tego złomu.Hehe wymiana trakcji a tory nie ruszone ciekawe kto zorganizował ten remont i zmarnował publiczną kase.

@Pabianicznin, Zenek, Nowy się trójca trafiła nowy,ekologiczny autobus, to cholernie drogi autobus w zakupie i w utrzymaniu i po 5,6 latach tabor do wymiany. To autobus wyższy, dłuższy, szerszy. Korki w mieście murowane zwłasza na wąskich ulicach. To autobus niższy od tych więc łatwiejsze wsiadanie ale po dziurawych drogach nie pojdzie bo sobie urwie coś drogiego więc będzie jeździł i jeżeli będzie jeździł tylko pod oknami Prezydenta żeby mógł sobie fotek napstrykać. To autobus, którego tęgie głowy z MZK nie naprawią i kiedy taki nowy ekologiczny autobus się zepsuje to będzię i czekał na przyjazd serwisu diabli wiedzą skąd. Trawmaj… Czytaj więcej »

Aż dziw bierze,że piszesz to na komputerze zamiast napisać list i dostarczyć go rowerem do redakcji. Rozumiem,że wolisz tzw.stare czasy i nowoczesność omijasz szerokim łukiem. No cóż masz prawo. Czy doprawdy wolisz stare śmierdzące autobusy i rozklekotane tramwaje?.