Tramwaj wraca na stare tory, ale później niż zapowiadano. Wykonawca ocenia, że wykonanych zostało około 75 procent prac.
Jak informuje rzecznik prasowy urzędu miejskiego, w Pabianicach wymieniony został już przewód jezdny od ul. Widzewskiej do pętli Duży Skręt oraz od zamku do pętli Wiejska, łącznie 6354 metry bieżące.
– Wymieniona została również większość z wytypowanych do wymiany 28 słupów trakcyjnych na terenie miasta. Na dniach wymienianych będzie 6 ostatnich słupów: trzy na odcinku między ul. Reymonta a Konopnickiej, jeden przy Starym Rynku i dwa na Warszawskiej przy SP 17. Kolejne etapy prac to przeniesienie nowego przewodu jezdnego na nowe słupy, demontaż starych słupów, uporządkowanie terenu robót – tłumaczy Aneta Klimek.
Wykonawca remontu trakcji na odcinkach w Pabianicach i Ksawerowie wystąpił do obu samorządów o aneksowanie umowy i przesunięcie terminu realizacji zlecenia z 6 do 31 października z przyczyn niezależnych od zleceniodawcy.
REKLAMA
Nie chcemy tego rozklekotanego tramwaju, autobus jest wygodny i dwa razy szybszy !!!!!!!!!!!!
I korkuje całe miasto!!!!!!!
Autobus dwa razy szybszy? Chcesz powiedzieć, Zenek, że autobus dojeżdża do pl. Niepodległości w 25 minut?
Kolejna obietnica prezydenta NIE zostanie spełniona … „Mamy to … tramwaj uratowany” … pochwalił się … i już nosek urośnie.
W każdej umowie na wykonanie robót są przewidziane kary jeśli wykonawca nie wyrobi się w terminie. Jakie przyczyny niezależne od wykonawcy … to jakiś żart. Jeśli prezydent zgodzi się na zmianę terminu i odstąpi od naliczenia kary to będzie to działanie na szkodę miasta …
Niezależne od zleceniodawcy, a nie wykonawcy! Czytanie ze zrozumieniem!
Zgadzam się i popieram Zenka. Zakorkowane miasto? a to, że tramwaj zatrzymuje się na środku drogi – na każdym przystanku i wstrzymuje ruch to nikomu nie przeszkadza, to że wytwarza większy hałas przejeżdżając przez torowisko – również nie. XXI wiek, a Pabianiczanie bryczki by wyciągnęli.
Zgadzam się i popieram Zenka. Zakorkowane miasto? a to, że tramwaj zatrzymuje się na środku drogi – na każdym przystanku i wstrzymuje ruch to nikomu nie przeszkadza, to że wytwarza większy hałas przejeżdżając przez torowisko – również nie. XXI wiek, a Pabianiczanie bryczki by wyciągnęli.
Kto mi powie – ile jest miejsc na trasie Wiejska / Mały Skret ,gdzie facetom ,gdyby nie mieli paskow u spodni,a Damom gumek w majtkach – owe nie spadały? Trzęsie tym cholerstwem w sposób niemiłosierny.Najnowocześniejszy to ten tabor też nie jest (przypominam – XXI wiek trwa).Powiecie – EKOLOGIA. Mają być przecież NOWOCZESNE miejskie EKOLOGICZNE autobusy………..Marzenie ściętej głowy.Pozdrawiam
Rozumiem ze fatalne torowisko jest juz wymienione i proste bo przecież z tego powodu MPK Łódz zawiesiło kursy tego złomu.Hehe wymiana trakcji a tory nie ruszone ciekawe kto zorganizował ten remont i zmarnował publiczną kase.
@Pabianicznin, Zenek, Nowy się trójca trafiła nowy,ekologiczny autobus, to cholernie drogi autobus w zakupie i w utrzymaniu i po 5,6 latach tabor do wymiany. To autobus wyższy, dłuższy, szerszy. Korki w mieście murowane zwłasza na wąskich ulicach. To autobus niższy od tych więc łatwiejsze wsiadanie ale po dziurawych drogach nie pojdzie bo sobie urwie coś drogiego więc będzie jeździł i jeżeli będzie jeździł tylko pod oknami Prezydenta żeby mógł sobie fotek napstrykać. To autobus, którego tęgie głowy z MZK nie naprawią i kiedy taki nowy ekologiczny autobus się zepsuje to będzię i czekał na przyjazd serwisu diabli wiedzą skąd. Trawmaj… Czytaj więcej »
Aż dziw bierze,że piszesz to na komputerze zamiast napisać list i dostarczyć go rowerem do redakcji. Rozumiem,że wolisz tzw.stare czasy i nowoczesność omijasz szerokim łukiem. No cóż masz prawo. Czy doprawdy wolisz stare śmierdzące autobusy i rozklekotane tramwaje?.