Strona główna Aktualności Z miasta Znika POLOmarket. Co go zastąpi?

Znika POLOmarket. Co go zastąpi?

0

Sieć sklepów poinformowała, iż od 1 stycznia część dotychczasowych POLOmarketów rozpoczęło działalność konkurencyjną. W tej grupie są dwa sklepy z Pabianic. Co to oznacza dla klientów?

„Szanowni Państwo, informujemy, iż od dnia 1 stycznia 2015 r. część sklepów funkcjonujących dotychczas pod szyldem POLOmarket, rozpoczęła działalność konkurencyjną wobec POLOmarketu i stanowi obecnie odrębną sieć sklepów, niezwiązaną w jakikolwiek sposób z naszą siecią. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną listą sklepów sieci POLOmarket Sp. z o.o.”  – taki komunikat na swojej oficjalnej stronie zamieściła sieć sklepów POLOmarket.

Pod komunikatem dostępna jest lista sklepów, które nadal wchodzą w skład tej sieci. Próżno szukać na niej sklepów w Pabianicach, które mieszczą się przy ul. Grota – Roweckiego oraz Łaskiej. Co jest tego powodem i co to oznacza dla samych klientów?

Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktur Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe począwszy od 1 stycznia 2015 r. Oznacza, to że m.in. pabianickie POLOmarkety staną się sklepami nowej sieci pod nazwą MILA. – Nazwa nowej sieci supermarketów to zarówno nazwa słownikowa jednostki miary, jak i neologizm motywowany formami: „miły, milutki”. Hasłem nowej sieci sklepów ma być slogan „Zakupy, aż miło” – czytamy na portalspozywczy.pl

„Nowa sieć handlowa należąca do market-Detal będzie połączeniem tradycji z nowoczesnością. Oferta sklepów skupi się na bogatym asortymencie artykułów spożywczych. Klienci znajdą tam zarówno produkty znanych firm, jak i marki regionalne. W każdym sklepie rozbudowane zostaną tradycyjne stoiska mięsno-wędliniarskie, cukiernicze i wyspy owocowo-warzywne. Dostawy towarów do sklepów market-Detal odbywać się będą w oparciu o własny dział zakupów i centrum logistyczne. Początkowo na klientów będzie czekało niemal 170 sklepów. W kolejnych miesiącach powstawać będą nowe placówki” – zapowiada market-Detal.

 

Najpóźniej do 14 stycznia 2015 roku wszystkie sklepy prowadzone przez market-Detal zobowiązane są do zaprzestania eksponowania na budynku, w jego otoczeniu, jak i w samym sklepie zastrzeżonego znaku towarowego POLOmarket oraz innych oznaczeń i atrybutów identyfikowanych nierozerwalnie z siecią POLOmarket, a także do zaprzestania posługiwania się marką POLOmarket we wszelkich materiałach reklamowych – informuje portalspozywczy.pl

Prezesem spółki market-Detal jest Artur Kasner. W ramach sieci na początku funkcjonować będzie 170 sklepów należących wcześniej do Grupy POLOmarket, co stanowi 40% wszystkich sklepów tej grupy. Mila zamierza rozwijać się w tempie ok. 30 otwarć rocznie. Firma dysponuje nowo otwartym centrum logistycznym o powierzchni 39,7 tys. mkw. w Krągoli k. Konina.

REKLAMA