Do tragicznego wypadku doszło w Chechle Drugim, na pasie drogi z Dobronia do Pabianic, tuż przy wjeździe na węzeł S14. Zderzyły się tam dwa samochody osobowe i ciężarówka. Zginął 43-latek. 

Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że 85-letni kierowca Skody Octavii, jadący drogą wojewódzką nr 482 od strony Pabianic podczas skręcania w lewo, na drogę S-14, nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu jadącemu od strony Dobronia Oplowi Zafira. Obydwa samochody zderzyły się ze sobą, a Opel wpadł pod jadącą za Skodą ciężarówkę i przewrócił się na bok.

Dostęp do kierującego Zafirą mężczyzny był utrudniony. Kiedy strażacy przy pomocy narzędzi hydraulicznych wycięli dach, poszkodowanego przejęła załoga karetki pogotowia. Niestety, na pomoc 43-latkowi było już za późno – lekarz stwierdził jego zgon.

Funkcjonariusze pod nadzorem prokuratora prowadzą oględziny miejsca zdarzenia  i zabezpieczają ślady mogące pomóc w ustaleniu okoliczności tej tragedii.

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
15 komentarzy
najstarszy
najnowszy
Inline Feedbacks
View all comments

Redaktorku, nie ma miejscowości o nazwie Chechlo II. Nazwa tej miejscowości to Chechlo Drugie. Tak to jest jak jest sie pismakiem w eterze

Nie ma miejscowości Chechlo Drugie tylko jest Chechło Drugie 😉😂😂😂

Brawo..i tym wpisem uratowałaś kierowcy życie. Czujesz się spełniona?

A i jeszcze jedno jak chcesz kogoś poprawiać to rób to dokładnie 😋

To dziadek zakończył już karierę kierowcy, tak, jak jeden znany pabianiczanin w podobnym wieku…

Wszyscy kierowcy po ukończeniu 75 roku życia powinni przechodzić kompleksowe badania lekarskie i psychologiczne + testy na sprawność motoryczną w celu ustalenia czy dalej nadają się na kierowców pojazdów mechanicznych i współużytkowników dróg publicznych.

takie testy to powinni przechodzić wszyscy kierowcy, młodzi również, ale prawdziwe badania, a nie czytanie liter, 200 stówki i następny.

Ten węzeł jest źle zaprojektowany. Zabrakło kasy i wyobraźni aby zaprojektować i wykonać bezkolizyjny wjazd/zjazd na/z S14 tak jak to się stosuje na większości węzłów z autostradą/expresówką (np: S8/DK1). Jeżeli z powodu braku kasy/miejsca zdecydowano się na kolizyjne rozwiązanie , TRZEBA BYŁO zastosować sygnalizacje świetną tak jak na innych skrzyżowaniach tej drogi (482) z mało istotnymi drogami lokalnymi albo rondo/ronda (np: S8/Pab.Płd.485) w ciągu drogi 482, które to rondo uspokoiło by ruch na 482 i co najwyżej były by stłuczki a nie doszłoby do tak tragicznego wypadku. Poza tym Skoda ma tylko uszkodzony przedni zderzak/lewy błotnik co znaczy, że kierowca… Czytaj więcej »

Jeżdżę sporo po kraju, jeszcze nie spotkałem sygnalizacji świetlnej na węźle drogowym. Jedyne czego można się dopieprzyć to tego że brakuje dla osób jadących od Róży do Łodzi którzy chcą skręcić na Łask wiaduktu by nie musieli stawać na stopie i czekać na przejazd. Pozostałe zjazdy są takie jak w większości węzłach drogowych w Polsce. Wystarczy rozpędzić się, machnąć kierunek w lewo, obserwować lusterko i wjedziesz płynnie bez problemu. Co do wypadku to jest dziwny, gdyż kierowca Skody miał słońce w plecy więc widoczność miał dobrą. Musiał zawinić wzrok/refleks/ocenienie odległości kierującego Skodą lub kierowca Opla bardzo szybko jechał lub oba… Czytaj więcej »

Jedziesz A2 z W-wy w kierunku Łodzi. Na węźle Pruszków zjeżdżasz z A2. Dojeżdżasz zjazdem do drogi 718 i stajesz na światłach (nie ma ronda). Podobnie jakbyś jechał A2 z Łodzi do W-wy i zapragnął zjechać w Pruszkowie. Też nie ma ronda, są światła. W większości przypadków na takich zjazdach są budowane ronda. Rozwiązanie bez ronda, bez świateł ze znakiem ustąp pierwszeństwa/STOP, są stosowane na mniej znaczących drogach z mniejszym ruchem (węzeł Piątek na A1/703). A na drogach ze znacznym ruchem ślimaki bezkolizyjne (A1/91 węzeł Kowal). To tyle z tego co pamiętam ostatnich podróży.

Od strony Dobronia w kierunku Pabianic na węźle nie ma ograniczenia prędkości…

Nie zabrakło kasy tylko ktoś nie chciał sprzedać swojej działki przez co cały węzeł został przeprojektowany i niestety wygląda tak jak jest

Może był kłopot z uzyskaniem gruntów, może zadecydowała bliskość linii kolejowej i dlatego nie wykonano bezkolizyjnego zjazdu ale można było w takim przypadku zaprojektować i wykonać ronda w ciągu drogi 482.

A co z pasażerem, który uciekł z miejsca wypadku?