Otrzymaliśmy dofinansowanie na realizację projektu roweru publicznego dla Pabianic.
Według planu miałoby powstać 5 dużych stacji na 10 rowerów:
1. Dworzec PKP
2. św. Jana/Partyzancka przy II LO
3. Kilińskiego/Zamkowa
4. Grota Roweckiego/Nawrockiego
5. Moniuszki/Śniadeckiego przy I LO
oraz 9 mniejszych stacji na 8 rowerów:
6. Jana Pawła II/Szpital
7. Wyszyńskiego/Moniuszki
8. Zamkowa/Zielona
9. Grota Roweckiego/hala sportowa
10. Waltera Jankego/Nawrockiego
11. 20 Stycznia/kościół
12. Stary Rynek
13. Warszawska/Nawrockiego
14. Warszawska/Duży Skręt
Szacunkowa wartość projektu to 1 mln 435 tys złotych, ale Pabianice ubiegały się o dofinansowanie na poziomie 85%. Wkład własny szacowany jest więc na około 215 tysięcy złotych. Natomiast miesięczny koszt utrzymania to 15 tysięcy złotych przez 8 miesięcy w roku. Okres kontraktu szacowany jest na 6 lat.
Korzystający z roweru publicznego przez pierwsze minuty mogliby jechać bezpłatnie.
Wniosek o dofinansowanie złożony został w kwietniu tego roku.
Czy będzie on kompatybilny z Łódzkim Rowerem Publicznym, tak jak jest w Zgierzu?
Ta wiadomość to przełom w moim życiu. Wszystko się dziś zmieniło.
Świetna sprawa. Wreszcie Pabianice bliżej Łodzi 🙂
Brak lokalizacji stacji w okolicach Nowego Rynku. Wstyd, bo są ciągłe narzekania na brak miejsc parkingowych. Czas zatem na korektę !