Strona główna Nie przegap Przywrócą normalny ruch. Zarządca drogi podał datę

Przywrócą normalny ruch. Zarządca drogi podał datę

17
Mimo finału przebudowy pabianickiego fragmentu drogi wojewódzkiej nr 485 normalny ruch wciąż nie został przywrócony. Kiedy się tego doczekamy? Jest konkretna data. 

Prace na ulicach Kilińskiego i Jutrzkowickiej zakończyły się w drugiej połowie listopada. Tymczasem kierowcy jadący do centrum Pabianic od strony Bełchatowa nadal muszą skręcać z ul. Jutrzkowickiej w prawo, w ul. Świetlickiego. Prosto jechać nie można, bo przeszkodą są stojące tam bariery. Zmotoryzowanym użytkownikom dróg pozostaje korzystanie z objazdu przez Bugaj. Ale są tym faktem poirytowani.

– Ciekawe, czy zarządca zdąży otworzyć drogę w tym roku, czy będzie czekać do przyszłego? Ile to wszystko jeszcze potrwa? Dlaczego nie może być normalnie? Przecież na tej drodze nic się już nie dzieje – mówi mężczyzna, który zadzwonił do naszej redakcji.

Zakaz ruchu wciąż obowiązuje na fragmencie ul. Kilińskiego od ronda przy Pabian-Medzie do skrzyżowania koło cmentarza (aczkolwiek niektórzy łamią ten zakaz). Natomiast kierowcy jadący z Bugaju i Piasków muszą czekać na zmianę świateł, bo przy zbiegu ulic Kilińskiego i Grota Roweckiego niezmiennie jest ruch wahadłowy.

Mamy jednak dobrą wiadomość: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi podał konkretną datę, od kiedy będziemy mogli jeździć normalnie. Według zapowiedzi – w przyszłym tygodniu.

– Jesteśmy w trakcie procedur odbiorowych. Przywrócenie pełnego ruchu na drodze wojewódzkiej nr 485, wraz z likwidacją wahadła przy cmentarzu, jest zaplanowane na środę, 16 grudnia – informuje Marcin Nowicki, rzecznik prasowy ZDW.
REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
17 komentarzy
najstarszy
najnowszy
Inline Feedbacks
View all comments

Od początku listopada nie ma odbioru ,to tylko w Polsce takie jaja

Czyli na poprawę zapadniętych nowo, co wybudowanej włazów kanalizacyjnych nie ma szans. Brawo Panie Nowicki. Mam nadzieję, że ruszy Pan się do Pabianic i oceni swoim fachowym okiem spartaczoną robotę. Następnie wyda Pan komunikat prasowy, kiedy zostaną wykonane poprawki i podniesione włazy kanalizacyjne.

to nie byly takie zalozenia projektowe? Swoja droga dziwie sie ze podczas przebudowy nie umieszczono studzienek pod kraweznikiem (jak to wyglada w cywilizowanych krajach) lub na srodku drogi, by zminimalizowac zapadanie sie studzienek….

Żadnych studzienek i włazów na środku drogi. Asfalt odpada przy włazach po zimie i w celu naprawy dwa pasy ruchu są zastawione przez drogowców.

Mieszkańcy czekają na włodarzy i zdjęcia z przecięcia wstęgi „jam to nie chwaląc się sprawił”

irytująca to jest teraz konieczność skręcania z cmentarnego parkingu tylko w prawo. czyli jadąc na piaski musze nadłożyć 5km przez bugaj!

Jak masz samochód z wysokim prześwitem to możesz na rondzie skręcić w prawo, jechać wzdłuż ogrodzenia zwiku potem skręcasz w lewo i za jakieś 200m po prawo masz betonową drogę którą dojedziesz w okolice PTC. Podkreślam że auto musi być z wysokim prześwitem ze względu na zapadnięty most na którym można się progami zawiesić. Samochodem dostawczym spokojnie przejedzie się. Mankamentem jest średnia jakość drogi, więc prędkość maksymalna to 20-30km/h, ale lepiej chyba jechać powoli ale jechać niż stać w korku. Gorąco polecam.

Dodam jeszcze współrzędne geograficzne miejsca w którym jest ten płot zwiku. 51.650240490502775, 19.356335752839293

Last edited 3 lat temu by Szept Odbytu

Dzięki. Możesz mi zapobiegawczo jeszcze podać jakiś numer do pobliskiego kierowcy traktora. Tak aby mnie mógł wyciągnąć w razie czego. No bo najechałeś mi na ambicję i że co ja nie przejadę!

Do głowy by mi nie przyszło, żeby tam stanąć po to, żeby nadrabiać 5 km. Wystarczy się zatrzymać po drugiej stronie

Jaśnie wielmożny Panie Kierowco, kilka metrów w prawo od parkingu cmentarnego znajduję się świeżo wybudowane rondo. Wiem, wiem jest to rondo turbinowe mogące Panu sprawić wiele problemów z poprawna zmianą pasa w celu zawrócenia na owym wynalazku ale proszę się nie stresować, pierwszy raz jest najtrudniejszy później może będzie łatwiej. Proszę się nie poddawać!

Dziękuję za poradę z rondem. Musze to zweryfikować w praktyce, to zawracanie. Myślałem że jak jest to rondo turbinowe, że po wjechaniu na nie auto przyspiesza przechodząc w drift i jest odśrodkowo wyrzucane na pierwszym zjeździe w prawo. Więc myślałem że zawrócenie nie jest na nim możliwe.
A tak poważnie. Mówisz że nie po to rondo wybudowali 200m dalej aby z niego nie korzystać. Że problemem było pozostawienie jak do tej pory lewo i prawo skrętu z parkingu cmentarza? Lepiej jest nawalić wysepek na środku drogi i robić tłok na rondzie….

Jeszcze nie jest to pewne , zapomnieli dodać .

Od połowy listopada roboty zostały skończone, otwarcie drogi miesiąc później. Czyli widać jak maja nas w poważaniu i tak się spiesza z odbiorem robot. Jak tak będzie wyglądać remont Zamkowej i jej odbiór to mamy co najmniej 10 lat stania w korkach.

nic tam się nie dzieje, żadnych prac! ale ktoś musi odebrać tą robotę, postawić pieczątkę i wziąć kasę, ooooo, to potrwa z pół roku!!!

Jakoś w innych miejscach ruch odbywa się normalnie, jeszcze przed odbiorem. Zwłaszcza w takich newralgicznych miejscach. Powinniście podać który z naszych polityków za to odpowiada, lub jest przełożonym osób odpowiedzialnych, co by na niego więcej nie głosować.

Redakcjo. Zadaj temu rzecznikowi pytanie: kto, kiedy i jakie poniesie konsekwencje za wykonanie tego bubla? Z grona ZDW i wykonawcy. O terminach nie wspomnę…

Robotnicy się narobili, wszystko gotowe, ruch, ciasno a jakieś trole odbiór organizują tygodniami. Kpina z kierowców.