Podczas oficjalnego zakończenia roku w miejskich placówkach wręczono wyróżnienia dla najlepszych uczniów pabianickich podstawówek.
Najlepsi uczniowie w roku szkolnym 2024/2025
Placówka | Imię i nazwisko | Klasa | Średnia ocen |
---|---|---|---|
SP nr 1 | |||
Hanna Sztajer | VI | 5,91 | |
Ignacy Błoch | VII | 5,77 | |
SP nr 2 | |||
Adam Wierzbowski | VI | 5,73 | |
Mateusz Watała | VIII | 5,53 | |
SP nr 3 | |||
Adam Cymerman | VII | 5,92 | |
Marta Mazur | V | 5,91 | |
Maksymilian Tuzikiewicz | VIII | 4,94 | |
SP nr 5 | |||
Jagoda Jaksa | V | 5,60 | |
Martyna Kurzawa | V | 5,50 | |
SP nr 8 | |||
Sebastian Raźny | V | 5,55 | |
Alan Chadrysiak | VIII | 4,94 | |
SP nr 9 | |||
Maja Ulas | VII | 5,85 | |
Wiktoria Domoń | VIII | 5,71 | |
SP nr 13 | |||
Lena Jakóbek | VIII | 5,29 | |
Olga Malinowska | VIII | 5,50 | |
SP nr 14 | |||
Bilguun Bataa | VIII | 5,29 | |
Przemysław Staniecki | VIII | 5,24 | |
SP nr 15 | |||
Hanna Hamal | VI | 6,00 | |
Natalia Sobala | IV | 5,60 | |
SP nr 16 | |||
Nikola Mesor | VIII | 5,35 | |
Hanna Pabich | VIII | 5,35 | |
Hanna Duma | VIII | 5,29 | |
SP nr 17 | |||
Maja Kozieł | VIII | 5,59 | |
Adam Wiśniewski | VIII | 5,24 | |
SP im. św. W. a Paulo | |||
Jan Mieszkalski | VII | 5,92 | |
Lena Korus | VIII | 5,46 | |
SP „Optima” | |||
Wiktoria Pokora | VII | 5,90 | |
Zofia Samborska | VIII | 5,60 |
REKLAMA
Brawo młodzi!
Niestety 90% z nich wyemigruje i będzie lecieć na szmacie zarabiając 3 razy więcej niż w Polsce na średniej krajowej. Szkoła nie uczy życia niestety i nie informuje że czerwone paski do niczego się nie przydadzą.
Czerwone paski owszem, nie mają mocy prawnej. Ale dla wielu stanowią wyróżnienie na tle innych, że jednak warto było się starać. Pamiętajmy, że takie wyróżnienie na świadectwie często jest wynikiem dodatkowych starań w przedmiotach, jakie jak reprezentacja szkół w konkursach oraz przy okazji inne nagrody. Wysoka średnia jest też podstawą do uzyskania stypendiów za wysokie oceny w nauce (tyczy się to już klas IV szkół podstawowych). Czy dalej Pani uważa, że czerwony pasek niczego nie wnosi? I gdzie mogę znaleźć statystyki o tych 90% emigrujących za granicę uczniach szkół podstawowych? Jakieś dane?
Obserwując od dłuższego czasu widzę, że mając wysokie średnie powyżej 4,75 większość z nich ładuje w średnio płatnej pracy. Najwięcej, są w stanie osiągnąć uczniowie z średnią tak od 3.8 do 4.5. To fakty
Najwięcej są w stanie osiągnąć? Jakie konkretnie osiągnięcia masz na myśli?
Ciekawe, że oba komentarze dyskredytujące czerwone paski napisały osoby, które nawet nie potrafią zrobić tego poprawnie po polsku. Tyczy się to ciebie i Marianny.
Yhym, obserwujesz od dłuższego czasu. No bo ludzi na prawo i lewo pytasz jakie średnie mieli w podstawówkach, a do tego obracasz się wśród ludzi z osiągnięciami naukowymi.
Kolejny bajkopisarz, jak ten wyżej bredzący o 90% emigracji na zmywak.
Osobną kwestią jest zrównywanie sukcesu życiowego z dochodami. Jasne, profesor wyższej uczelni często nie zarobi więcej niż handlarz samochodów, więc tak patrząc faktycznie ten co miał w szkole 3.8 pewnie ma sporą szansę „osiągnąć więcej”…
W życiu większych bzdur nie czytałem. I taki komentarz pisze Marianna, która dwóch zdań nie potrafi po polsku napisać.
Nie uciekajcie z Polski 🙂
Niedługo pół narodu stąd ucieknie
W kwestii wyjaśnienia. Uczniów poszczególnych szkół typowały rady pedagogiczne i nie zawsze średnia oceń decydowała, że ktoś został wytypowany jako „najlepszy”.
decydowało pochodzenie i geny rodziców (nauczycieli)
Nie do końca tak jest
Bardzo się chwali takie talenty. Mam nadzieję że ich przyszłe decyzje zawodowe przyniosą korzyść także dla Pabianic, skąd zrobili swoje pierwsze wykształcenie! Brawa!
Niby fajnie się czyta, o zdolnych młodych ludziach, ale jeśli możliwe jest uzyskanie średniej powyżej tych 5,20-5,40, ewidentnie zachodzi:
a) taka osoba powinna przeskoczyć rok, w ciągu wakacji wciągnie nosem materiał przynajmniej o jedną klasę wyżej
lub
b) rodzice i nauczyciele chyba trochę przesadzają w szukaniu okazji, co by tu zrobić żeby dziecko dostało 6 z danego przedmiotu.
Przypadki ze średnią 5,8+ w ogóle zahaczają o absurd. Dziecko WYBITNE (nie „bardzo dobre”, ale wybitne) jednocześnie w językach, naukach ścisłych, wychowaniu fizycznym i technice? Zdarzały się takie wybitne jednostki.
Jednostki w skali całego pokolenia, ale nie jednego małego miasta.
Przeskoczyć rok? Tylko po co?
nie jestem przekonana czy udostepnianie danych osobowych tychze dzieci to dobry pomysl
Każdy ma jakieś przekonania.