Strona główna Nie przegap Minął rok odkąd ciężki sprzęt wjechał na ul. Warszawską (ZDJĘCIA Z CAŁEGO...

Minął rok odkąd ciężki sprzęt wjechał na ul. Warszawską (ZDJĘCIA Z CAŁEGO ODCINKA)

20
Właśnie minęła pierwsza rocznica wbicia szpadli w ulicę Warszawską. Te 365 dni wszystkim dały się we znaki. Poruszanie się samochodem po mieście stało się problematyczne. Kryzys przeżywają firmy usługowe mieszczące się wzdłuż głównych ulic. Po roku postanowiliśmy pokazać czytelnikom jak wygląda postęp budowy na poszczególnych odcinkach.

Skrzyżowanie ulic Warszawska/Sikorskiego/Nawrockiego, gdzie w miniony poniedziałek rozpoczęto prace przy rozbiórce starego torowiska.

Ul. Warszawska od Sikorskiego w kierunku centrum. Tory na razie na deskach. Jest wylana pierwsza warstwa asfaltu, wkopane są obrzeża.

Na wysokości ulicy 3-Maja przy odkopanym cmentarzu ciągle pracują archeolodzy.

Roboty na ulicy Warszawskiej, przed prokuraturą, nie są zbyt zaawansowane.

Od ulicy Konstantynowskiej do ulicy Batorego droga jest całkowicie przejezdna i nie trwają tam żadne prace.

To już wysokość ul. Stary Rynek. Pomimo rozkopania jednej części jezdni możliwy jest zarówno objazd placu jak i dojazd do ulicy Gdańskiej.

Tak wyglądają roboty na wysokości Fabryki Wełny. Tutaj również pracują archeolodzy.

Odcinek Zamkowej od ul. Piłsudskiego do Kilińskiego na razie przez wykonawców jest nietknięty.

Przy SDH bardzo aktywny okres robót ostatnio nastąpił w drogiej połowie lutego, kiedy lany był asfalt na jezdni w obu kierunkach.


To już skrzyżowanie z ulicą Pułaskiego. Tory osadzone są już na swoim miejscu, dlatego w miniona niedzielę skrzyżowanie (do jazdy na wprost) zostało otwarte dla samochodów.


Przy CH Echo trwają intensywne prace przy układaniu chodnika.


Tak wygląda Zamkowa przed NMP. Jest wylany pierwszy asfalt. Położono również chodnik przed kościołem.

Przed Netto brak zarówno asfaltu jak i nowych chodników.


Skrzyżowanie z ulicą Wyspiańskiego.


Widoczny postęp robót kończy się przy SP5.



Według aktualnych uzgodnień termin zakończenia robót wyznaczono na koniec października. W listopadzie mają trwać odbiory. Jeśli wszystko pójdzie według planu (przekładanego kilka razy), pod koniec roku pojedziemy tramwajem do Łodzi.

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
20 komentarzy
najstarszy
najnowszy
Inline Feedbacks
View all comments

Minął rok, minęły dwaaaa
A Warszawska nadal rozkopanaaaaa
Tralalaaa tralalaaaaa
Niech nam żyje firma budowlanaaaaa…

Tak se podśpiewuję przy goleniu 🙂

Hmm… Może przeoczyłem… Ale w artykule nie ma mowy o roku oddania lub użytego słowa w bieżącym roku. Przecież ta tobota to nawet w połowie nie jest zrobiona, a utrudnienia owszem w większości.

Zrobili sobie furtkę i nie napisali, którego roku mają być te odbiory xD

Jeśli zamierzają skończyć zgodnie z obecnym harmonogramem, to muszą ostro przyśpieszyć z robotą, w innym wypadku słabo to widzę.

Niemniej jednak trzymam kciuki, bo te wykopki już mi się mocno znudziły.

Tylko pytanie jak obecnie z materiałami i ich cenami czy nie będzie potrzebna rewaloryzacja inwestycji bo aż nie chce mi się wierzyć ,że można to spiąć przy budżecie sprzed 2 lat.
Stal w górę, paliwa w górę oraz wszystkie produkty ropopochodne w górę.

I dla czego nikt za ten syf nie zostanie pociągnięty do odpowiedzialności? Firmy padają bo urzędnik nie zna się na planowaniu i zero logistyki .

Szkoda na Na całej długości ul Laskiej nie dane było zrobić torowiska jak Pilsudkiego którędy może jechać również autobus. A te perony to już jakas porażka

Koniec października 2024 chyba. Naprawdę się staram, ale nie za bardzo kumam logiki w rozkopywaniu odcinków w różnych częściach miasta. Ja bym to nazwał rozpraszaniem sił i środków, ale co ja tam wiem…

przyjdą letnie opady i jak zwykle zaleje zamkową na metr głębokości i wszystko to popłynie….

Całe miasto rozkopane, setki milionów żeby JEDEN tramwaj jeździł co 30 minut. Żenada wszechczasów, a można było znacznie taniej zrobić jezdnię, zatoki i puścić autobusy.

150 milionów dla ratowania tradycji…ile nowiutkich autobusów elektrycznych można by kupić. nawet obkleić je żeby wyglądały jak tramwaj 🙂 jak pomyślę o przesiadce na twarde siedzenia huczącego tramwaju i lodowatym wietrze który drze po nogach to się gotuję.

Najważniejsze, że robią! A kiedy zrobią? Nie narzekać bo mogą nie robić i nic nie będzie! HAHAHAHA tej firmie i robotnikom powinno się postawić wielki pomnik na zakończenie, pomnik ogromnego muła! Na znak szybkości i sprytu!

Włodarze oczywiście mają rację i dobre samopoczucie, ze pod koniec tego roku pojedziemy tramwajem do Łodzi. Z pewnością wyrośnie nam „kolczasta roślinka”. Ponieważ trakcja tramwajowa jest na terenie Ksawerowa chyba podpięta, to aż się prosi jak najszybsze puszczenie tramwajów na trasie Łódź – duży skręt. No ale lepiej płacić firmie zewnętrznej za komunikację zastępczą na całej trasie.

Wszyscy zauważyliz że te gorzkie żale w komentarzach wylewa jedna i ta sama osoba? W kółko te same błędy. Mógłby się trol wreszcie nauczyć polskiego.

Władze oraz wykonawca będą mogły po zakończeniu napisać podręcznik jak nie realizować remontu głównej ulicy średniej wielkości miasta. To że znajdą zabytki itp było pewne, kolizję i nie niesiona infrastruktura tego też należało się spodziewać. Teraz dojdzie jeszcze radykalna podwyżka kosztów bo tak bywa gdy remont się przeciąga a ceny w miejscu nie stoją🙈. Na dodatek prawie wszystko zaczęte nic nie skończone i konferencja że remont rynku niebawem i na dokładkę Grota Roweckiego z wachadlem no i jak nie może być jeszcze Kilińskiego🤣😁. Ale kto będzie przecinał te szarfy na otwarcie co?😜.

Last edited 10 miesięcy temu by Aerospace

Wahadłem

A fakt, dzięki za poprawienie.🙊

Panie Redaktorze, potrzebna znowu są odcinki w mieście na Zamkowej gdzie nie ma żadnego robotnika

Musi Pan Panie Redaktorze znowu interweniować od Poniedziałku widok ten sam nikt nic nie robi całe centrum opuszczone

IMG_20220315_102842_resized_20220315_103036243.jpg

nic cisza

IMG_20220315_102847_resized_20220315_103035793.jpg