Firma Aflofarm to niekwestionowany hegemon na rynku reklamowy. Budżet spółki przeznaczony na promocję znacznie przewyższa kwoty jakimi dysponuje w Polsce Lidl, Orange czy Volkswagen.
Zestawienie wydatków ma reklamę w mediach przygotował portal wirtualnemedia.pl. Podane kwoty pochodzą z cenników, a jak wiadomo duże firmy negocjują wysokie rabaty, które mogą sięgać nawet powyżej 50 procent. Tak czy inaczej pabianicka firma na reklamę wydaje krocie.
W najnowszym zestawieniu uwzględnione zostało 10 miesięcy tego roku. Aflofarm od stycznia do października przeznaczył na promocję swoich produktów 1 mld 584 mln 073 982 złotych. Kwota ta to prawie 10-krotność rocznego budżetu Pabianic.
Na drugim miejscu jest inna polska firma – Kino Świat. Ale dystrybutor filmowy na reklamę wydaje jedynie 590 mln 091 830 złotych. Aflofarm zostawia w tyle zagraniczne koncerny. Trzeci na liście jest Lidl (558 mln 527 981 zł), a na czwartym Orange (421 mln 596 975 zł).
dla porównania Aflofarm wydał na reklamę w niecały rok ponad 1,5 mld zł a oszuści z Amber Gold w ciągu 3 lat wyprowadzili od naiwnych 850 mln zł
powinno się w tym miejscu zacytować Siarę z filmu Killer ” mają rozmach ……..” -:)