Strona główna Styl życia Konsultant do zadań specjalnych

Konsultant do zadań specjalnych

0

Gdy u boku masz już ukochanego mężczyznę, a na Twoim palcu serdecznym lśni ten najważniejszy w życiu pierścionek, marzenia o wspólnej przyszłości przeplatają się wraz z endorfinami jak szalone. Zanim jednak wymarzycie sobie dom z ogrodem i dzieci jak z reklamy, warto zaplanować dzień, od którego wszystko się zacznie.

Wedding planner, czyli konsultant ślubny to osoba, która ma do spełnienia pozornie tylko jeden cel. Za jego sprawą uroczystość oraz przyjęcie ma być wydarzeniem wyjątkowym i niezapomnianym, ale przede wszystkim dopracowanym w każdym szczególe. Składa się na to ogrom wielomiesięcznej pracy, ale i opanowanie umiejętność działania w sytuacjach ekstremalnych. To układanka, złożona z wielu elementów, która tego najważniejszego dnia ma stworzyć jeden, spójny i piękny obraz.

– Planowanie wesela powinno rozpocząć się niedługo po zaręczynach. Wtedy mamy dostęp do najlepszych wykonawców, a wybór usług jest największy – radzi Magdalena Krystek, właścicielka agencji ślubnej „Ślubna pracownia” w Pabianicach.

Agencja w Pabianicach przy ul. Wyszyńskiego 1 działa od stycznia tego roku. Prowadzi ją pani Magdalena – konsultantka ślubna z wieloletnim doświadczeniem. Doskonale wie jak sprawić, by oczekiwania pary młodej i rodziców były zaspokojone i spójne, a goście czuli się dopieszczeni. Świetnie orientuje się w trendach weselnych, jak i tych panujących na przyjęciach komunijnych, urodzinowych, baby shower czy wieczorach panieńskich i kawalerskich. Bo wedding planner to osoba zajmująca się nie tyko organizacją wesela. Konsultant jest wstanie stworzyć każdą, wymarzoną imprezę.

 – Bardzo popularne są przyjęcia z motywem przewodnim – mówi Magdalena Krystek. Organizowaliśmy imprezy w stylu „Alicji w krainie czarów” oraz „Wielkiego Gatsby”. Swoje pięć minut miały wesela w stylu hollywoodzkim z limuzyną, czerwonym dywanem i wytwornymi sukniami. Wesela z motywem przewodnim truskawki, pawich piór, lawendy, niejednokrotnie były urządzane przez naszą agencję. Jedno z przyjęć na życzenie pary młodej odbyło się w hali starej zajezdni tramwajowej, inne wesele organizowaliśmy w stadninie koni. Jedno z naszych najbardziej pracochłonnych przyjęć miało miejsce w Gdańsku. Ślub odbył się w urzędzie stanu cywilnego, następnie orszak weselny przeszedł gdańską starówką. Dalej na gości czekał statek oraz przejazd rowerami i rikszami. Odbyło się garden party połączone z zabawami dla dzieci i wreszcie wesele. Tak naprawdę ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia – zapewnia pani Magdalena.

 

 

Konsultant jako opiekun pary młodej, bierze na siebie organizację przyjęcia już od samego początku. Przede wszystkim oszczędza czas, bowiem przekazuje parze młodej oferty tylko tych wykonawców, które odpowiadają ich potrzebom.

Przedstawimy naszym parom po kilka ofert z danej dziedziny, które naszym zdaniem spełnią ich oczekiwania. Są to zawsze sprawdzeni przez nas wykonawcy, za których możemy poręczyć. Ale wyboru zawsze dokonują młodzi.

W czym jeszcze pomoże nam wedding planner? W stworzeniu ślubu i wesela nietypowego, trudnego pod względem formalności. Takimi ślubami są ceremonie plenerowe, śluby międzynarodowe, czy coraz popularniejsze śluby symboliczne. To szczególnie podczas uroczystości międzynarodowych, gdy potrzebny jest tłumacz, gdy należy przebrnąć przez wiele dokumentów i zaświadczeń, praca i pomoc organizatora ślubu jest nieoceniona.

Usługi konsultanta kojarzą się z luksusem i ekskluzywnością. Wielu narzeczonym wydają się one niedostępne. Ale czy tak jest w rzeczywistości?

– To mit – zapewnia Magdalena Krystek. – Dostosowujemy swoje usługi i organizację wesela do budżetu, jakim dysponują nasi klienci. Warto pamiętać, że konsultant dzięki stałej współpracy z restauratorami czy zespołami muzycznymi, ma możliwość negocjacji ceny i specjalnych rabatów. Nasze usługi mogą być również częściowe. Możemy pomóc np. jedynie przy wyborze zespołu muzycznego.

Co ważne, konsultant jako osoba z ogromnym doświadczeniem, potrafi doradzić na czym można zaoszczędzić, a na czym nie warto. Przykładem oszczędności podczas organizacji ślubu i wesela, jest chociażby auto, którym wieziona jest para młoda.

– Klienci często wybierają auta luksusowe, zapominając na przykład, że w rodzinie jest taki pojazd. Dlaczego więc nie skorzystać z samochodu wujka? Koszty związane z wynajęciem samochodu można wtedy przeznaczyć na inny cel – radzi pani Magdalena.

Warto pamiętać, że praca organizatora polega również na zabezpieczeniu klienta jak najkorzystniejszą umową z podwykonawcą. Umowy te wielokrotne zapisane są trudnym językiem i zawierają kruczki prawne. Często umowa zawiera stwierdzenie, że koszty zniszczeń dokonanych w dniu wesela pokrywa para młoda. A zapis powinien brzmieć: „zniszczenia dokonane przez gości weselnych”. W efekcie pary często zmuszane są płacić za rozbite szklane drzwi, czy uszkodzoną płytkę w toalecie, a zniszczenia dokonane zostały przez osoby z zewnątrz. To pokazuje jak ważna jest konsultacja z prawnikiem czy konsultantem ślubnym.

– Należy być również trochę przebojowym i stawiać na swoim, by wprowadzić do umów zmiany, które zabezpieczą parę młodą – dodaje pani Magdalena.

 

Agencja ślubna „Ślubna pracownia”

ul. Wyszyńskiego 1, Pabianice

kontakt:

tel. +48 662 128 223

email: lodz@slubnapracownia.pl

Ślubną pracownię oraz wszelkie szczegóły dotyczące jej działalności znajdziemy na stronie internetowej www.slubnapracownia.pl oraz na Facebooku.

 

 

 

 

 

REKLAMA
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments