Praca Konsultantki Avon to nie tylko rozmowy z klientkami oraz prezentowanie oferty dostępnej w kosmetycznym katalogu. Jednym z podstawowych obowiązków jest również zarządzanie zamówieniami. Na czym to polega i z jakich narzędzi możesz korzystać? Przedstawiamy najważniejsze wskazówki.
Składanie zamówień w Avon – kluczowe informacje
Avon to znana na całym świecie kosmetyczna marka, która słynie z produkcji wysokiej jakości kosmetyków (m.in. do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, perfum damskich i męskich, kosmetyków do makijażu oraz wielu innych). Misją marki jest uczynienie świata lepszym miejscem, dlatego daje kobietom możliwość rozwoju zawodowego poprzez rozpoczęcie kariery Konsultantki. Zadaniem Konsultantek jest z kolei promowanie i sprzedaż produktów dostępnych w katalogu oraz zarządzanie zamówieniami.
Jak wygląda składanie zamówień w Avon? Każda Konsultantka otrzymuje dostęp do nowoczesnych narzędzi, czyli Strefy Konsultantki, iKatalogu i aplikacji AvonON. Umożliwiają one składanie zamówień online – potrzebujesz do tego tylko smartfon, komputer, laptop lub tablet oraz dostęp do Internetu. Co ważne, w przypadku iKatalogu, wysyłasz klientkom link do spersonalizowanego katalogu, dzięki czemu mogą samodzielnie dodawać produkty do koszyka. Intuicyjny interfejs oraz prosta obsługa sprawiają, że zamawianie kosmetyków jest wyjątkowo bezproblemowe.
Zarządzanie zamówieniami – płatność i dostawa
Składanie zamówień w Avon polega przede wszystkim na wypełnianiu formularzy, w których podajesz kody i ilość zamawianych produktów. Jeśli zamawiasz kosmetyki dla kilku klientek, istotne jest, aby je rozdzielić – dzięki temu łatwiej będzie je kontrolować. W trakcie uzupełniania formularza możesz też dodać torebki zakupowe, próbki lub papierowy katalog (zgodnie z Twoimi potrzebami).
Ważnym etapem zarządzania zamówieniami jest wybór odpowiedniej metody płatności i dostawy. W zależności od ustaleń między Konsultantką Avon a klientką możliwa jest dostawa bezpośrednio do klienta, paczkomatu, Konsultantki lub do punktu odbioru. Płatności to z kolei przedpłata, dostawa za pobraniem lub PayPro. Po wysłaniu zamówienia pamiętaj również, aby przesłać potwierdzenie do klientki oraz poinformować ją o szacowanym czasie realizacji.
Jak często możesz składać zamówienia?
Konsultantki Avon mogą składać zamówienia tak często, jak potrzebują. Marka nie ustala żadnych limitów (ani maksymalnych, ani minimalnych), co stanowi ogromne ułatwienie w codziennej pracy. Jeśli w danym okresie nie masz czasu na składanie zamówień lub musisz zrobić sobie przerwę, to nic nie szkodzi – nie ponosisz konsekwencji i wracasz do współpracy z Avon, kiedy tylko chcesz. To praca, którą dopasowujesz do swojego stylu życia.
Co zrobić, aby zacząć zamawiać w Avon?
Jeśli chcesz zostać Konsultantką Avon i zacząć składać zamówienia dla swoich klientek, musisz przede wszystkim zarejestrować się w Klubie Avon. Jakie wymagania należy w związku z tym spełnić? Znana marka daje szansę na rozwój każdej kobiecie, dlatego nie ma znaczenia Twój status zawodowy, sytuacja życiowa, wykształcenie czy doświadczenie. Konsultantką może zostać każda pełnoletnia osoba (w przypadku niepełnoletnich niezbędna jest zgoda opiekuna prawnego), a rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Aby złożyć zamówienie, trzeba tylko zarejestrować się w Klubie Avon, co zajmuje maksymalnie kilka minut.
Zarządzanie zamówieniami w Avon? To proste!
Dzięki nowoczesnym narzędziom zarządzanie zamówieniami w Avon jest szybkie oraz łatwe. Jeśli masz już więc za sobą pierwsze Logowanie Konsultantki Avon, możesz od razu przystąpić do składania zamówień, a o każdym etapie realizacji będziesz informowana na bieżąco. To współpraca, która przyniesie wiele satysfakcji oraz może stanowić ważny krok w rozwoju zawodowym. A dzięki temu, że pracujesz, kiedy i ile chcesz, nic nie stoi na przeszkodzie, aby spróbować swoich sił już teraz.