Miejskie sesje będą transmitowane na żywo w internecie, a głosy radnych liczone elektroniczne. To nowość, jaką wprowadzi magistrat dzięki pieniądzom otrzymanym na realizację projektu „e-Pabianice”.
– Urząd Marszałkowski właśnie ogłosił listę tych, które dostały dofinansowanie. Nam udało się pozyskać całą wnioskowaną kwotę czyli 317 tys. 158 zł – poinformowała Aneta Klimek, rzecznik prasowy Urzędu Miejskiego.
Cały projekt będzie kosztował 523 tys. 630 zł. Oprócz zakupu dwóch systemów – elektronicznego liczenia głosów i zarządzania debatą podczas obrad rady miejskiej oraz transmisji on – line wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów – ma zostać utworzona specjalna platforma do kontaktu z mieszkańcami.
– Dotację przeznaczymy również na rozbudowę oprogramowania „interaktywnego administratora cmentarzy” na cmentarzu komunalnym. Dojdą nowe funkcje do aplikacji mobilnej „grobonet”, a przed wejściem na nekropolię będzie zamontowany infokiosk, co ułatwi odnalezienie grobów bliskich – dodaje rzecznik.
Realizacja projektu rozpocznie się na początku przyszłego roku. Wniosek o dofinansowanie „e-Pabianic” magistrat przygotował z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji.
REKLAMA
Ale będzie śmiechu jak ludzie zobaczą wypowiedzi na żywo radnej M 🙂
Wniosek nasuwa się sam dzięki Mackiewiczowi trafimy do grobu
To na sesje czy na „groby” ? Co to za manipulacja tytułem, że sesje bedą kosztować prawie 500 000 zł. /cytat z artykułu / Dotację przeznaczymy również na rozbudowę oprogramowania „interaktywnego administratora cmentarzy”